Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1563 ggr
Bim
0

Mimus rats.. ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer dina efterlängtade bilder Mimus.. :) Bilderna är från när jag var vakt i helgen. Jätteskojj hade alla (iaf JAG) och det blev en helg med mkt knaster! Hmm.. vilken bild ska man ta först? Kanske en på finfina Mellis? Okej!

(Mobilkamera)

Bim
0

Bra kvalité.. NOT!

Syrran har låångt fint hår :)

Bim
0

Slitz låg i min tröjärm i ca 2 timmar.. Jobbigt för armen. Men jag hade ju inte hjärta att ta ut henne så som hon knastrade och ploppade men till sist så tog jag av mej tröjan med råttan i ärmen och då kröp hon ut ur ärmen men hon var fortfarande inne i tröjan och sen somnade hon på min mage.. Åh vad glad jag var då! <3<33 Här tittar hon ut ur tröjan lite.. :)

Bim
0

Syrran och Mellis.. :)

Love-
0

Vad söööt!

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

niffen
0

Ååååh, snyggoråttor du har Mimus! Lyllos dig som fick passa dom, Moa….

Bim
0

Mellis hittade en god träpenna som jag fick av en lärare för ca 2 år sen. Nu är den inte så där jättehel kan jag säg.. :P

Bim
0

sen hittade ju syrran den också

Mimus
0

usch vilka fula å äckliga råttor..

Bim
0

nu ska jag sluta lägga upp bilder som jag har tagit med mobilen.. :P Det blir ju inte så bra kvalité.. Så nu kommer bilder som bvåde sandra å jag har knäppt med kameran.. :)

Och när jag tänker göra det så går det ju självklart inte! :O jag får göra det när Sandra kommer hem.. Så mera bilder kommer med bättre kvalité! :D

Bim
0

#4 Jag vet. :)

#5 förstår du hur kul jag hade! :D

#8 x) Men hoppas du är liite nöjd nu iaf.. Du har ju tjatat! ;) Fast bilder på din hanflock kommer också (och lite mera på honorna..)

Mimus
0

det är jättebra.. Vår kamera har blivit snodd å har inga bilder hemma typ..

Bim
0

#11 okej, men det kommer inte komma så många bilder på sambo.. :( Men på dom andra! Och nån på sambo lär det ju komma iof..

Mimus
0

den elakingen behöver inte bli några bilder på..

Bim
0

Haha, jag såg precis att jag inte hade nå bilder på ha O.o

Bim
0

nu kommer litebflera KAMERAbilder :D Sasndra lyckades sätta in dom på datan.. :)

Här kommer Mellis i blomkruka.. :D

Bim
0

Mellis var den enda bra fotomodellen.. :P

Bim
0

Gott med majs på Moa (lite belöning för fotomodellsjobbet)

Bim
0

Stej och strippas rumpa

Bim
0

Hihi.. Strippa.. x)

Bim
0

Stej

Bim
0

stej ska hoppa.. x)

Bim
0

Och han lyckas!

RatLover
0

Aww, vilka sötisar! Lyllo dig Moa! :)

Bim
0

Nu hinner jag inte ladda upp så många mer bilder.. :( Men nån till kanske! :D

Syrran

Bim
0

slitz

Bim
0

Sådär mimus! Hoppas du nöjer dej lite så iaf! ;) Men nu ska jag åka snart! Lägger upp lite mera bilder när jag kommer hem.. :)

TienMu
0

Å vad Stej…(fortfarande Ironhide fö mej) har blivit stor å fin!!!! :) *puss på han*

Mimus
0

Alla dessa sötnosar måste omplaceras.. Ni hittar annonsen under köp och sälj!

Daisymink
0

usch va tråkigt :( hade jag haft hanar hade jag mer än gärna tagit tillbaka strippa :(

// Vanessa 

TienMu
0

Ja vill ha tillbaks Ironhide (stej)

Bim
0

Åhh, saknar dom.. :'( Ja, tienmu! Ta tillbaka stej! Så vet vi att han får ett bra hem! :D

dorkey
0

Åh! jag som älskar Slitz. Hade hon varit en hane så hade jag lätt tagit henne.. Men jag klarar inte av två råttor till i en annan bur.

Hade jag hunnit flytta till min lägenhet den 1 augusti hade jag kunnat ställt upp som tillfälligt hem och fortsatt försöka sälja dem..

niffen
0

Jag kan ställa upp som tillfällig vakt åt en av flockarna, ska ändå uppåt Moas håll om ett tag!

niffen
0

Kan ta med Stej ner på tåget förbi uppsala och ta med Mells ner till sthlm kanske?

Bim
0

#34 du är snäll du… mellis är jättesnygg och jättesnäll! :D Du kommer älska henne oh "glömma" lämnba henne till hennes ägare.. :P

niffen
0

Haha, jag byter ut henne innan jag ger henne till Babbett kanske  ;P

Bim
0

#36 haha, joo, :P Och Stej kommer du inte heller vilja lämna! :O

Babbett
0

Niffen: När blir det isf? Verkar som att Mimus har rätt brådis då jag skrivit att det finns transport i början på aug. men det var inte tillräckligt snabbt.

TienMu
0

åh niffen…kan du ta me stej ti uppsala? :)

Mimus
0

#32 Vad sägs om att ta hand om Strippa då?

Mimus
0

Vill bara klargöra att det handlar inte om att jag har bara "brådis" för sakens skull utan Johan har blivit jättemycket mer allergisk och det är inte så kul för honom att vara jättedålig så det är därför det är bråttom!

Niffen, när blir det?
Sussa_08 skulle troligtvis förbi här vecka 31 så hon kanske kunde ta med Mellis å Stej om vägen passar!

Niffen, vill inte du ha Strippa då ;) Det skulle faktiskt vara kanon om du kunde ta tex tjejerna :)

Babbett
0

#41 Hur länge har ni haft råttor? Tänkte om det kan vara något annat han reagerar på…pollen tex?

Trist om ni gör av med råttorna och sen blir han inte bättre :-/

Mimus
0

#42 Jag har haft sedan Januari iår.. Och han var ju allergisk från början men det gick ju bra men nu har han blitt sämre.. Det kan ju tydligen bli så om man utsätts länge för det man är allergisk mot tydligen :S… Han är inte dålig när vi är hemma hos hans kompis som inte har några djur så tror tyvärr inte d é pollen :(

Terato
0

Ja, det kan ju tyvärr bli så. :( Fy vad tråkigt för dig!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bim
0

Komigen nu folk! Ta en råtta bara! :D Dom är jättegosiga! Niffen lr dorkey, Ta Strippa! :D

Mimus
0

Har fått litte intressanter via blocket..

Tezz
0

Ja.. på burarna iaf =P ^^ (skyldig)

niffen
0

Jag vet inte när jag kan komma upp, prata med Moa om det  :P
När hon säger att jag kan komma sätter jag mig på första tåget och är hos henne ett tag, några dagar. Påvägen ner från henne åker jag ju förbi uppsala, och jag bor ju i sthlm så jag kan ju droppa Mellis hos Babbett.
Men det är Moa som bestämmer  :P

Mimus
0

Moaa.. Give us a answer!

Tezz, du får bilderna idag!

sussa08
0

Har du "blivit av" med alla råttor, mimus?

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Mimus
0

#50 D é en tjej som sagt att hon skall ta dem här i närheten men det vet man ju inte förrän de é hämtade som alla vet :P..

Åker du tåg lr hur blir d me att lämna dem te dej för fortsatt transport?

sussa08
0

Nej jag kör bil :) Så det blir väl eventuellt leverans till dörren eller något ;P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Bim
0

Hmm.. assså jag vet inte.. :P Men niffen, när ska du till grönland? Hmm.. jag ska prata med mamma och pappa, idag lr imorn.. jag ska verkligen försöka bestämma så fort som möjligt! :D

Tezz
0

Mimus… Jag har inte fått några bilder än =/

Mimus
0

Fan va bra Sussa :D.. Blir d hämtning vid dörren också då ;)..

Ja vet Tezz, ska fixa d ikväll.. Kom hem skitsent igår å går upp te jobbet kl. 06.00 så var skittrött :)

sussa08
0

Haha ja om du är snäll, Mimus ;)

Mimus
0

#56 Alltid :D

sussa08
0

Cool ;) Meneee, vet inte om jag fick ditt nummer, pmar du mig om inte? :) Ska iväg till gotland imorron så har inget internet sen :P Så kan jag höra av mig om när jag vet exakt när jag ska åka :D