How to behave on an internet forum!
haha så bra :D

=D skit bra!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Och bara så alla vet var det ingen pik till någon utan tycker helt enkelt att länken är väldigt roligt. Dessutom finns det en massa andra How To om man vill lära dig nått nytt. 
det där var det absolut löjligaste jag har sett.
vrf ens bry sig? om man blir förbannad över vad folk skriver eller har ett problem med det är det väl bara att säga det då, antingen ta det lugnt eller hetsa upp sig som många gör, eller så förbiser man bara de idiotiska kommentarerna och garvar åt de istället?
#4 läste du inlägget innan dig? hon tyckte bara det var en rolig grej, det var nog inte så seröst menat :)

Kanske inte helt stenseriös men riktigt bra ändå! ^^
#5 kanske ska tänka på det innan… tänk på att vissa saker missupfattas också.. det gjorde uppenbarligen jag.. sry, men jag tycker att det va ganska löjligt iaf.. är kanske tråkig av mig
Jag förstår inte riktigt din reaktion? Menar du att hon skulle posta länken för att ge en pik till vissa personer här på forumet för att de beter sig "fel"?
Hela filmen är ju rätt uppenbart oseriös… Kolla bara på bilderna liksom.
#8 men ursäkta mig då. är det ett brott att missuppfatta saker eller? jag var lite väl snabb när jag bläddrade ner så jag såg inte att hon hade skrivit att det bara va för skoj skull.
vissa lägger ut saker som pikar mot folk som de anser beteer sig "fel". tagga ner. jag missuppfatta. sry
#9, haha, jag menade inget illa, ville bara påpeka det.
Och, jag behöver inte tagga ner för jag har aldrig varit sur eller något^^
och jag har defenitivt inte sagt att det är ett brott att missuppfatta saker vännen :>

Du behöver inte be om ursäkt för något och jag har inte skrivit något om ett brott. Jag bara undrade hur du uppfattade det ju :)
ojhelvete, såg fel :o
ehm

#l0 #ll
Jag skummade bara igenom texten och det blev en missuppfattning…
på allt för många sidor lägger folk ut saker som elaka pikar mot människor…. tänkte inte på att man kanske ska läsa ALLT innan man öppnar munnen…. O_o
antar att filmen gör sig bäst med ljudet på… *LOL*