Stockholm- Uppsala
Hej jag skulle behöva hjälp med transport mellan stockholm uppsala innan onsdag 9/7 helst, det går bra några dagar efter också. Hoppas verkligen att någon kan hjhälpa mig! tack för svar

Hm, det är ju en oerhört kort resa, tar ju bara dryga halvtimmen, om du iär förhindrad att åka tåg själv kan du väl bara be en kompis?
Ta tåget o_0
/Karoline.
Jag bor 50 mil upp i landet. Jag har en som skall till uppsala och vara råttvakt till och med söndag som kan ta sig in till uppsala för att hämta henne, knappt det. Råttan kommer från stockholm. Därför behöver jag hjälp

o var bor du någonstans? Står inget på din sida!
Mia//
Kramfors
Det är jag som kan ta med den från Uppsala. Jag kommer bo i Örbyhus men kommer antagligen åka in till Sundsvall över någon dag. Har tyvärr ingen möjlihet att åka hela vägen till Stockholm och hämta…

Jag skulle kunna rent logistiskt men tyvärr jobbar jag hela veckan :/

jag ska ner i augusti…
Mia//

Är det för sent på lördag?
Jag är i Örbyhus från Onsdag till Söndag… Kan nog ta mig hem när som helst på söndag.

Jag hade tänkt ta en tripp till Stockholm på lördag och eftersom vi ska sova hos pojkvännen så kan vi lika gärna åka hem genom Uppsala isåfall. Men det skulle isåfall behöva ske centralt nånstans.
Det är ett jättebra alternativ om inget annat kommer upp :) Jag har ditt mobilnummer så jag kan sms:a dig på t.ex. fredag om det behövs!

Ja absolut senast på fredag då. Inte för sent :)
Jag vet nog på torsdag också… Men senast fredag dag sms:ar jag!
Åh nu hoppas jag att det löser sig :) Ska jag prata med Olydia så hon är beredd på att överlämna henne till Tramsa på lördag?
Ja, det blir bra!

KickanW - jag tror jag gick förbi dig i uppsala i fredags.. på övergångsstället vid stationen i ösregnet vid klockan 18 ungefär?
#17: Oj, det är mycket möjligt! Varför sa du inget? :)

#18 för att vi var mitt på gatan (övergångsstället) på väg åt olika håll, det spöregnade och jag var grymt sen :P
löste det sej med transporten?
åker annars förbi uppsala på ons morgon å kan ta med den ifrån sthlm