jobba i motvind
Den ena medlemmen efter den andra drar härifrån, är det så NI vill ha det?
Jag vill det inte, men jag känner att jag jobbar i motvind. Jag kan faktiskt lägga min tid på trevligare saker än att sitta här.
Så vad jag vill efterlysa
- var SNÄLLA mot varandra - träna på att skriva TREVLIGT
- ta inte kritik så personligt
- ge inte upp - stå på er lite
- våga erkänna misstag - det är banne mig ingen som är perfekt
- sluta lek besserwissrar
- om det är något som irriterar dig, skriv en tråd om det, men nämn inga namn, försök att vara neutral
- att personliga påhopp upphör omedelbums

lJag har läst och tagit del av. Detta borde ALLA läsa! Jag ska göra mitt bästa för att följa dessa punkter. Mer kärlek på ifolus helt enkelt!

Jag är inte här så jättemycket men tycker inte det är så illa som det sägs faktisk, jag kanske är okänslig??
vissa trådar är värre än andra .. vissa personer ger hårdare kritig innan läsa igenom eller frå¨ga ordentligt innan. men vissa tar nog åt sig lite mer än vad som behövs.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Det skriver iallafall jag under på!
tycker endel här inne kan få människor att känna sig riktigt dåliga eller att man på något sett har ingen kunskap om råttor bara för att man gör ett litet fel. som tex. spån, klart ingen vet att det är fel förens man hittar bra,vetande forum där man får hjälp och kunnande om våra djur. alla här inne kanske inte kan eller vet speciellt mycket om vad som är rätt och fel, därmed kommer man hit för att lära sig. men många vill inte vara kvar pga hur man blir behandlad här..
jag tycker absolut att alla ska läsa det som du skriver grodan och gå efter det, synd att man inte kunde göra något så att man blir avstängd eller liknande under en viss tid om man är för otrevlig. tror många träffade skulle känna uppskattning av det.
- att man inte får lägga ut namn om personen i fråga inte kan läsa och få vara en del av konversationen ?
// Vanessa
#5 Jo visst kommer många hit för att lära sig! Och kommer man hit av den anledningen så kan man självklart inte allt! Det säger sig ju självt. :P Jag kom hit när jag skaffade mina råttor, men med ett annat konto än det jag har nu. Det var just för att lära mig och för att kunna ställa frågor om det var något jag undrade eller behövde hjälp med, och jag har verkligen lärt mig hur mycket som helst. Mycket mer än jag hade lärt mig om jag inte glidit omkring här på RIF. Har dock fortfarande mer att lära, men det har man alltid!
Jag tycker många här inne borde ha en lite mildare inställning till saker och ting. Allt är inte svart eller vitt.
nej tack gode gud! grått ska det va 
// Vanessa
haha!
alltså roligt grått 
// Vanessa
*puttar upp*
jo, göra den lokande! på de flesta andra forum finns det en fast tråd där det står regler. kan det inte finnas någon sån här med?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
#12 precis.. :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
*putt*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Bra skrivet Grodan!!
Vi är ju alla trots, djurälskare!! o har samma intresse!!
Putt! Alla borde se det här

bra skrivet!
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away"

More lööööööve in this plaaaase…..

Min blogg: SweGizmo.se

#19 Sööööööööööööt
#19 men åååååååh, vad söt
:) hehe… tack..
Min blogg: SweGizmo.se
19# Naww! :D

Det här är det bästa forumet jag har varit på! Ett annat jag var på tidigare blev jag oskyldigt påhoppad av en av de som höll i trådarna… Sånt är aldrig trevlig
! Jag tar gärna kritik om det är befogat! Sen så är ju aldrig någon felfri! Alla gör jag/vi misstag! Men säger ingen något kan man inte heller lära sig något!
Mia//

#24 Oj! Du som verkar vara så snäll! Hur kan man hoppa på dig, liksom?
Älskar mina stora små vänner..
Intressant tråd faktiskt. Bra tid att putta upp den också.

# 25 Det finns de som skyller sina egna fel på andra. Projektering kallas det visst!
Mia//

Ja, så kan det vara..
Jag har haft tur hittills. Aldrig känt mig illa behandlad på något forum. Men visst har folk missuppfattat mig eller blivit arga på mig ibland. Men jag brukar kunna lösa situationerna..
Älskar mina stora små vänner..

Jag tycker denna sajt har blivit mkt trevligare sen tjafset för ett par dagar sen!
Jag är mkt mer aktiv här inne och kommer fortsätta vara det för majoriteten här inne är nu väldigt trevliga och hjälpsamma..
Inbillar jag mig? det har kanske alltid varit så här trevligt? :)
Låter skit bra hoppas att folk kan leva upp till detta
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

rent otrevligt vart de mest för ett par dagar sen, med allt tjaffs! ni vet nog vad jag menar.. men annars är det en trevlig sida!!
att läsa allting två gånger och fundera en kvart innan man skriver skulle nog vara ett bra råd ibland=)
Qui dormit, non peccat