Ensam hemma
Å vad skönt det är att vara ensam hemma. Pojkvännen har åkt till Barcelona på solsemester och jag har hela lägenheten för mig själv. Köket ser ut som hej kom och hjälp mig och jag har inte ens lagat mat idag. Bara lekt med djuren och suttit vid datorn. Ingen som ringer och frågar efter mat och ingen som tjurar på en för att man glömt osten framme. Jag känner mig så totalt avstressad och det är så skööönt!
Klara har krypit upp i min säng och lagt sig och jag tänker låta deras bur stå öppen inatt och sova med henne. Ingen pojkvän kan i alla fall bli sur över att det kissas i sängen eller kryps under täcket.
Så god natt med er allihop! Om ca två timmar måste jag gå upp igen och dra och jobba. Men nu tänker jag sussa sött! :)
Älskar mina stora små vänner..
tss… jag VET ju att du AVSKYR att vara ensam hemma… du är mörkrädd och känner dig övergiven å ängslig… 
Det kan vara riktigt skönt att vara ensam hemma! Men jag är ruskigt mörkrädd så jag är glad för djurens sällskap:D Hör jag något konstigt ljud så kan jag intala mej att det var från råttorna…

Haha, mörkrädd blir jag bara om jag kollar på skräckfilm. Såg att det var "The Ring" på teve nu och knäppte snabbt vidare.
Nä, jag älskar att vara ensam. Aldeles för mycket. Det finns inget bättre än att shoppa på stan ensam till exempel! Jag brukar stryka omkring på Ikea ensam. Det älskar jag. Jag kan gå på Ikea hur länge som helst. Men det är ju lite pinsamt att jag åker dit så ofta så jag gör det helst själv. Beställer gärna en tallrik köttbullar och potatis också. Och en efterätt. Eller två.
Det dryga är bara att mitt i alltihopa ringer alltid någon sur pojkvän och frågar om det finns mat hemma. Därför ska jag avnjuta den här veckan så hårt det bara går!
Men oj, nu måste jag gå och avnjuta lite sömn också! Natti!
Kan karln inte fixa mat själv va? ;) :D Härligt med fritid! Njut så länge du kan :D:D Gud vad gosigt att sova med sina råttor :'D Jag är rädd att hunden ska komma in på rummet, eller att jag ska klämma dom xO
Mvh Nathalie

Nä, tydligen kan han inte det. Varje gång jag inte lagar mat blir det typ mcDonalds för honom. Och tro mig, det blir en hel del mcDonalds för hans del för jag ahr inte tid att stå hemma och laga mat varje dag. Men man känner sig ju stressad över det ändå, liksom. Även fast man struntar i honom ibland. Det är så skönt att slippa höra telefonen ringa över sånt. Nu ringer han och talar om hur roligt han har det istället! :)
Nejdå, det är inga problem. Klara är så stillsam av sig och gillar att sova utanför buren. Sizzla gillar att härja runt en stund men sen går hon tillbaka till buren igen.

Åhh, det är slönt att var ensam hemma.. :) Man får lixom göra lite vad man vill ;) Jättemyyyyys.. :)
Ja, skitaskönt ju! :D
Älskar när pappa är på jobbet, man kan gå upp när man vill… Man kan äta när man vill, VAD man vill….. Göra vad man vill… Åh ;D

Haha, ja! Fast nu börjar jag känna mig lite hängig för att jag ätit så dåligt! :P Dags att göra iordning något tror jag..

asa sköönt när pappa jobbar eftermidda :) då kan jag ta hem polare utan att behöva diska och damsuga innan för de han inte vet de lider han inte av:P och hur många av mina kompisar bryr sig om de stå en kastrull eller nån tallik på diskbänken? inte tror jag dom lägger märke till golvet som alltid ändå är ganska nu suget :P
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Ja, det är sååå skönt att vara själv :P När mamma och pappa jobbar (pappar jobbar hela veckor) och man är själv hemma (och särskilt om det är dåligt väder, tex regnar) brukar det bli en kopp te, en kanin i knät och en bra film… ;)

#10 låter så mysigt jag brukar ha katten bredvid och råttor springande runt mig sånna dagar:P eventuellt gerbiler på bordet:P
11# Ja, det är superduper mysigt ;) Det är typ det enda som är bra med regn :P

jo:P