myser när dom bajsar?!
Lilla Fille la sig nyss platt på mage här på köksgolvet, halvslutna ögon, knastrade som en tok - och bajsade! När han var färdig var det full rulle igen.
Det fick mig att tänka på ett program på P3 härom dagen, dom pratade om att killar är stolta när de går på toa och visar gärna med kroppsspråket att de ska bajsa medans tjejer smyger mer med det…
Myser era råttor när de bajsar??
när jag såg rubriken tänkte jag - vem fasiken gör inte det? men så kom jag på att det finns tillfällen då det inte är så mys å gå på dass… (aj löööööööööööv diss samtalsämne jäss!)

#1 asg….
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Killar brukar iaf. njuta av att bajsa…
Grodan har lite kille över sig när jag tänker efter :-P
Vem tycker inte om att kissa eller bajsa om man varit riktigt nödig? :P

men hörrni nu var det råttorna det gällde:P

Jag tycker mer det är ett nödvändigt ont som faktiskt är riktigt värdelöst tråkigt, fast har man verkligen turtle head så känns det ju rätt nice och befriande.
Huruvida råttor njuter av att bajsa eller icke, det vet jag faktiskt inte. Jag har aldrig tänkt i dom banorna, men det är väl som med människor kanske, vissa tycker det är mysigare än andra. :)

Ja fille han måste då ha njutit i fulla drag! Det såg så kul ut. Trodde att han tänkte ta en tupplur mitt på golvet, men icke..!
Senaste gången Salve skulle springa agility var jag dålig och väckte honom precis innan. Då satte han sig på agilitybordet, tvättade sig lite, knastrade och bajsade sedan hur mycket som helst :D
Njuter hanråttor mer av att bajsa än honråttor?

#8, ännu en bajsnjutande råtta alltså! 
#9 I så fall så måste det vara alla dominanta människomän som fört över det på hanråttorna, och de förtryckta människokvinnorna som lärt honråttorna att smyga med sitt bajsande.
Allt kanske är en komplott egentligen?!
Mina honor njuter iaf när de sitter på toa.
Fast jag är också ganska manlig och har kanske smittat ner de… :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Det kanske mer har att göra med vem som är matte/husse än vilken kön det är på råttan :P

så om matte/husse är en sån som gillar att bajsa så kommer även råttorna gilla det? =)

Jag hade en nakenråtta för ett tag sedan (numera boende hos malinmalin) som gillade att lägga sig på rygg och kissa ner sig själv, gärna samtidigt som han åt på nåt gott..
Jag trodde det var nåt knasigt med honom först men han verkar ha en liten fetisch om att kissa ner sig själv.. Han verkligen njuter!
Men ni kan ju tänka er hur han luktar ibland när han kissat ner hela magen och det runnit ner över ryggen osv.
många bad blev det!
Numera är det malinmalin som får bada honom. Grattis ;) hehe

#14 uuuuh snacka om höjden av päckelråtta:O hahahaha låter helgalet verkligen:)
vilken konstig tråd. O.o

Om teorierna som nämnts här ovan stämmer, det vill säga att om matte/husse gillar att bajsa gör råttorna också det, så vill jag inte veta vad du gör i dina råttors sällskap, the_evil. Får otäcka bilder i huvudet. =DDD

Hahaha ASG *avslöjad* ;)
Jag erkänner, vi har kisskalas dagligen 
Haha när Goliat bajsar brukar han blunda och knapra tänder xD

#18 uuuuh to much information :P 
haha
när vi ändå pratar om bajs… kan man använda råttbajs till något bra? musbajs kan t ex vara bra att göda inomhuskrukväxter med (fick för mig att det även skulle hjälpa mot blomflugor, men är extra förvirrad idag…)
Om man har problem med vilda råttor och möss som kommer in i huset så kan man ju lägga ut lite kabbar från våra små älsklingar där dom kommer in så blir de vilda avskräckta.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#22 Ger inte det snarare motsatt effekt?
Näe, varför skulle dom vilja komma in i ett hus där det finns andra råttor och möss?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Skulle nog också tro att de helst vill undvika bråk med en annan flock. Men kanske att en ensam hane eller något försöker att söka lyckan om han känner att det endast luktar honbajs på den här mysiga vinden! :P
Älskar mina stora små vänner..