Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 853 ggr
Liingefors
0

Ska till liseberg..LÄS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heej jag ska till liseberg i göteborg den 15/16/17 någon av dom här dagarna. Och jag letar efter en råtthane, jag bor i östergötland i en lite stad som heter ödeshög. Men kan även plocka upp en hane på hemvägen också, alltså i borås, jönköping, gränna!

Den jag letar sällskap åt är min lilla dumbo hane Liinus som är 1 år den 8 september 2008. Han har ALDRIG bitit någon, och i det hemmet han bodde innan där bodde han med tre andra råttor men problemet var att dom var bröder så dom mobbade honom!

Han är underbar och råttorna kommer att bo i en ombyggd stor garderob!

Snälla mejla mig eller ring, ring helst! sofie.lingefors@hotmail.com eller 0144-33152

[Castaway]
0

Puttar upp lite..

Du borde nog gett tråden en annan rubrik, typ "hane köpes" eller nåt. Nu verkar det som att du ska till liseberg och att tråden handlar om bergochdalbanor eller nåt :P

Terato
0

Hihi, håller med Castaway!

Har du provat att kontakta uppfödarna själv som jag tipsade dig om, Liingefors?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Liingefors
0

ja men vadå endel skriver ju sex till salu . jag talar ju i allafall sanning!

Terato
0

Ja, jo, det finns många konstiga ruubriker här inne. :P Men det du ska fundera över är vad du vill säga med tråden. Det du vill säga är att du söker en hane! Ett tips är att putta en av de andra trådarna du skrivit där du söker hane.

Frågar dig igen:

Har du provat att kontakta uppfödarna själv som jag tipsade dig om, Liingefors? :)

teratos.r8or.se

Girlie
0

#3: Det gjorde väl den personen också? Det var ju sex råttungar till salu. I vilket fall så försöker de faktiskt bara hjälpa till. Chansen är antagligen större att någon som har en hane till salu går in på en tråd som heter "Råtthane köpes i Göteborgsomårdet" än en tråd de tror handlar om att du ska och åka karuseller.

kamikazerat
0

du tog kontakt med mig på zoonen. du är välkommen hit och kika som sagt, ha med dig nån av dina föräldrar :).

Liingefors
0

#4 ja men inte riktigt alla en!

Liingefors
0
Terato
0

Ja, det verkar ju inte finnas sådär jättemånga kullar just nu. Men till sensommaren är det flera som ska ta kullar så då kanske!

teratos.r8or.se