hej och tack för mig:)
Ett litet hejdå inlägg till alla er underbaringar som finns här. Tyvärr anser jag att denna siten drivs genom vänskapsband och diktatur.
Så jag väljer att gå ur. Jag anser inte att Wintermynta har de kvaliteer som krävs för att ha hand om en site.
Ang min parning så har jag medvetet valt att inte svara i Nicciz tråd då den främst är ett försök till att smutskasta mig. Jag hade planerat att lägga upp en kulltråd, som jag alltid gör och där även förklara syftet med parningen. Det är ingen hemlighet och jag har bra skäl till parningen.
Att den ifrågasätts har jag full förståelse för. Det hade jag också gjort. Kullen kommer att komma upp på min hemsida när jag fått foton på bebisarna och där kommer jag även att skriva syftet så ni som är intresserade kan gå dit och läsa.
RiF har gett mig många härliga vänner, och jag är glad över det. Tyvärr handlar forumet inte längre om råttor utan används som människors personliga vendetta. Tragiskt tycker jag och inget jag vill stödja.
Jag avslutar nu mitt konto här men ni som vill nå mig eller titta på min hemsida kan göra det på www.daydreamsratz.zoomin.se och daydreamsworld@yahoo.se
Ha det så bra allihopa!
MVH/Daydreams

Tråkigt tycker jag! Är ni fucking nöjda nu? Håller med dd tillfullo att det inte längre handlar om råttor utan massa annat gorm. SUUUUCK

#1 "Ni"?

Alla som hållit på att jaga efter dd för att få en kommentar om VARFÖR ?

#3 Det ingen som jagat efter Dd, det finns däremot en som jagat oss som undrat VARFÖR!

Förstår dig absolut DD, men jag tycker det är synd att du ska lämna RIF, har lärt mig mycket av dina inlägg här.
Ha det bra iaf, ska hålla mig uppdaterad på din hemsida :)

Åh nejnej daydreams.. :''( Du får inte lämna oss! Fast jag förstår dej ändå.. :/ Men JAG kommer SAKNA dej! :O Lycka till med kullen och alla andra kullar! :D Vi hörs den dag jag ska köpa av dej! ;) *bamsekram*

Daydreams,jag hoppas du kommer följa tipset du gav mig…att du startar ett eget råttforum där dina regler och din uppfattning kommer att gälla.
Tyvärr har jag inte kvar länken jag fick av dig med gratis forum,men du har kanske den kvar själv?
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Tycker det är hemskt tråkigt att du lämnar oss, hoppas verkligen du ångrar dig. Tänkter inte ta någons parti i frågan eftersom jag tycker båda "parter" verkar överdriva men jag anar att det beror på andra saker som jag inte har med att göra.
#0 nej det är ditt beslut, tråkigt att du lämnar oss
önskar dig all lycka och välgång ^^

Tråkigt med avhopp. Jag tycker inte att någon av trådarna är skäl nog att avsluta sitt medlemsskap om man trivs på forumet annars. Som någon annan sa har du själv varit duktig på att ifrågasätta andra människors val och åsikter. Men vad vet jag.. Jag vet inte allt som kanske ligger bakom.
Alltid tråkigt när någon slutar…

Det är väl inte första gången dd säger upp sitt medlemsskap på Rif om jag inte minns fel?
Glömde ju skriva…Lycka till med "råtteriet" Dd!!
Hoppas allt går väl!!

Lycka till i framtiden.
Kanske vi alla bör rannsaka oss själva innan vi kastar första stenen. (bibeln är rätt bra i bland ;)..)
Förhoppningsvis lär vi oss alla något av det här, både Dd och alla andra.
Jag håller med att debatter på forum ofta drivs med svågerpolitik (diktatur är väl kanske en smula överdrivet) men som sagt förhoppningsvis rannsakar vi oss och fortsätter med nytt syre.
Gah så utomordentligt TÖNTIGT!!!!!!!!!!!!!
Sårri Däjdrims, men jag tycker det är apdåligt av dig att dra, samt att skriva en sån här tråd.
Jag tycker man ska stå på sig och inte ta skit. Man kan göra som gåsen och bara skaka av sig vattnet - inget fastnar och tränger in.

Men daydreams då! Skärpning nu tjejen, varför sticker du? Vad spelar det för roll att folk gnäller och bråkar här inne, det är väl bara att strunta i det!

#7 men snälla, skärp dig du med.
Ni är så barnsliga allihop (generalisering, I know) ibland! Nu stänger jag av datorn och umgås med riktiga barnrumpor (mina egna) istället, de är kanske inte mognare än den genomsnittlige rif:aren, men de är definitivt mindre långsinta och tjurskalliga ;)

Jag kan hålla med Grodan här !
samtidigt så kan jag tycka; Om man inte är man (kvinna i detta fall) nog att stå för sina handlingar öppet så hör man inte hemma på ett forum som detta (syftar på att folk ofta ifrågasätter, för råttornas bästa).
#l8 håller med

Tycker det är både onödigt och trist att du ska lämna forumet. Och har god lust att kommentera det du säger om att det bara handlar om vänskapsband o diktatur och hänvisa till olika trådar som tagits bort o div. annat men låter bli. Försök förstå att jag inte är ute efter att smutskasta din uppfödning. Men som sagt tidigare ta gärna kritiken du alltid är beredd att ge andra. Behandla andra som du själv vill bli behandlad är ett annat ypperligt uttryck!

oh my god, RIF är verkligen samlingsplatsen för dramaqueens 
oh no. :(
en vanlig vecka på rif ;-)
ddr kommer troligen upp igen när allt lugnat ned sig. jag gillar inte påhopp på folk och här inne är det verkligen att ha järn i magen. men tål man inte det man ger så ska man inte heller ge det till andra.
rif är bara ett forum. det finns tusentals forum. syns på nått annat troligen ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.