Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 391 ggr
Mymlan
0

Torchwood OT

Äntligen började den.. Förbaskade tennis o dra över tiden..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

hitorine
0

TORCHWOOD <3 Kan inte låta bli att lägga mig i.
Är det första avsnittet på säsong ett som sänds?

Själv väntar man på att tredje säsongen ska sändas. Ska titta på senaste Dr who avsnittet (där torchwood teamet är med). Fast jag vet inte om jag vågar titta, vill ju inte att det ska ta slut.

Mymlan
0

Ny säsong

hitorine
0

Andra säsongen alltså? Den är mycket bra. Nu önskar jag att jag inte redan sett den, så jag kunde se den igen utan att veta vad som kommer att hända. Fast borde kanske se om den ändå.

Mymlan
0

#3 Shyy, inte avslöja ngt.

Tramsa
0

Vad handlar det om? (orka googla..)

hitorine
0

#4 nej då, jag ska inte avslöja någonting ;)

#5 Har du sett dr who? Det är en spin off på den serien. Från imdb "Captain Jack Harkness, the former Time Agent and con man from the 51st century last seen traveling with the Doctor, ventures to early 21st century Cardiff. There, he becomes a member of Torchwood Institute, a renegade criminal investigation group founded by Queen Victoria to battle hostile extraterrestrial and supernatural threats."

Allamej
0

Fan… så nu måste jag se Dr. Who också… oh well… längtar till 3:an men… dom har ju tänkt ändra på upplägget i tredje säsongen… :(

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

hitorine
0

#7 Vad för ändringar i upplägget? Är det de händelserna i slutet av säsong två du tänker på som kommer ändra saker (för att inte avslöja för mycket, men har du sett säsong två så vet du nog vad jag snackar om), eller är det någonting annat?

Eller du pratar väl förstårs om att säsong tre ska bli en miniserie? Får väl hoppas på att fjärde säsongen blir en "vanlig" säsong på 13 avsnitt iaf.

Allamej
0

Ja det var miniserie grejen jag syftade på… gillar inte det.. och hoppas desperat att det blir en fjärde.. Men inte avslöja vad som händer… oh nej…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor