Zelda och Zora, Hundvalpar! :D
Idag kl halv 3 ca ska vi åka iväg till sollefteå och hämta ZELDA och ZORA! :D (sorry letigre, det blev inte ditt namn.. ) Men det känns så konstigt.. Jag är inte ens glad.. Det är för att jag inte fattar att vi ska hämta dom IDAG!! :O Jag är helt knäpp.. :P typ om 1 timme ska vi åka. Jag kommer bomba er med bilder sen! önska mej lycka till och att dom inte bajsar FÖR mkt på mej i bilen! ;)
På bilden: Hela kullen, Zelda är den som är näst längst till höger (mörkast) och Zora är näst längs till vänster (inte den som ligger ner, ljusast är hon) <3

Nästa gång jag är inne här har jag hundvalpar! ska äta och åka.. :) SYNS! byebye..

Så söta valpisar. Ser fram emot mer bilder sen och lycka till nu när du ska hämta hem dem
.
Åh! När får man träffa dem!? :D

Oj vilka fina valpar.Önskar dig all lycka till med dem!
Åhh vad kul!!
Oj, ska du ta dig an två på samma gång?
Lycka till i såfall :)
≧◔◡◔≦

#3 haha, nu är det din tur att hälsa på mina djur! x) Nån gång nästa vecka får du komma! :D Jättegärna! inte den här veckan d (blir för mkt för dom) men närsomhelst annars! Bara att komma :)
Hihi, jag är KÄÄÄÄÄR!!!! Dom är dom underbaraste valparna man kan tänka sig! Dom ligger och sover nu.. :') Helt UNDERBARA! jag berättar mer typ i övermorrn (syrran fyller år imorn så då hinner jag inte och annarskommre jag bara vilja vara med min bäbbs!) Så snart blire bilder och lite berättande om dom! <33

Ser jag fram emot
.