Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 519 ggr
Mymlan
0

Vad är forumet tillför?

Undrar vad är forum till för?

Man ska väl få fråga om saker man undrar över. Om alla ska söka på Google så finns det ju ingen vits med ha ett forum.

Eller är forum endast till för visa bilder? ha OT snack om väder och vind?

Folk ska väl kunna tordas ställa en fråga utan få smäll på fingrana med SÖK.. Förklara lugnt att det finns trådar redan om detta så använd sök funktionen.

Nä, nu ska jag återgå till rengöra till Taggmössen..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Kikky
0

hehe, akkurat hva jeg tenkte på. Og de som ikke ønsker svare. behøver ikke svare.

KickanW
0

Håller med! Man ska inte straffa en person för att han/hon råkar vara den sjuttioelfte som frågar om en fråga. Han/hon är ju lika mycket nybörjare som den första som ställde frågan.

Självklart borde folk använda sökfunktionen och läsa artiklarna. Folk orkar ju inte skriva samma saker om och om igen. Men då kan man, som du säger, påpeka det på ett trevligt sätt!

Ninja
0

Självklart ska alla känna att de kan fråga om precis vad som helst! Visst kan man känna att man får lite gråa hår på en del frågor, men det är inte alla som vet hur sökfunktionen fungerar, man kan ha glömt bort att den finns, och då kan man vara trevlig när man påpekar det..

Orkar man själv inte svara så finns det alltid någon som gör det, då kan man hoppa över att skriva nåt om man inte kan låta bli att kommentera hur dygt det är när alla frågar samma sak.. (om det inte är akut, då kan man ju faktiskt vara snäll och hjälpa till tycker jag.. iaf för råttornas skull)
kan ju faktiskt räcka med att man tipsar om sökfunktionen, utan en gliring.

dessutom tycker jag själv att sökfunktionen är i sämsta laget, flera gånger har jag letat efter nån viss tråd och söker på alla möjliga ord, ändå får jag inte fram den..