Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 563 ggr
Falurven
0

OT: Era hemsidor

Ni som har hemsidor, länka gärna dom här. Om ni tillåter att andra länkar er hemsida via sin egen ska ni också skriva att det är tillåtet. :)

Skriv också gärna hur mycket det kostar att ha er sida, eller om det är gratis, och hur man bär sig åt att göra en hemsida på samma sätt, för de som ej har hemsida ^^

Mvh Nathalie

Falurven
0

Min hemsida_Det är tillåtet att länka min hemsida
_
Min hemsida gjorde jag gratis på **www.weebly.com**, och jag rekommenderar denna starkt! Ingen reklam, och lätt att bygga upp.
Nackdelen är då att det är engelska, men det är inte så svårt att förstå ändå :)

Mvh Nathalie

Falurven
0

Prutt Oskyldig

Mvh Nathalie

SweGizmo
0

Min blogg: SweGizmo.se

silverorm
0

Vi håller på o jobba med vår hemsida…(den e inte klar ännu…) men vi finns på Zoonen oxå…tillsammans med våra andra djur… Heter Silverorm där oxå!Glad

gulzebra
0

http://www.geocities.com/gul_zebra
Tillåtet att länka (självklart, vore väl korkat annars :P)

Den är helt gratis, har kodat i html/css på www.geocities.com. Funderar på att flytta över sidan till Com Hem nu när jag har eget internet där hemsida ingår… Men ska testa det lite först och se hur Com Hem funkar.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

KickanW
0
LeTigre
0

Jag har en ny telefon och har startat en sån där enkel gratis fotoblogg man fr med telefonen, blir säkerligen en hel del råttor på den. Finns redan några bilder från ikväll :)

LeTigres fotoblogg 

EmmaG
0

www.esmie.weebly.com
Är helt grtais att ha sin hemsida där..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Absinthe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Hemsida 

Självklart får man länka den. Just nu betalar jag ingenting för den via freewebs, var mycket reklam i början men nu är där bara lite då och då, finns ju reklam på hemsidan hela tiden. Funderar på att "köpa rättigheterna" till min sida helt och hållet, ska bara få tummen ur och fixa det.. =)

(Håller även på att fixa hemsida för mina tavlor som jag målar)

Gabb
0

Vår hemsida: www.crazydog.se

Betalar runt 500 för domänen och webhotellet /år. Gör hemsidan i photoshop CS3 och dreamweaver CS3

Falurven
0

Puttar upp denna eftersom jag håller på fixar med hemsidan just med.

Alla som vill vara länkade på min länksida säger HAI och skickar med sin adress xD

Mvh Nathalie