Jäklar vad har ni gjort??
Helt galet! Kommer in på sajten och får se att aktivitetsindex - en barometer för hur aktiv sajten är (pm, besök, inlägg, klick etc) som mäter både i siffror och färger - är SVART!!!
Kolsvart! Som om någon dött!!!

Och så betyder det bara att det är aktivitetsrekord…

Vi é bäst bäst bäst :D
Haha! Så går det när man går och sover :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
tss… jag har inte sovit. Jag har gjort templates… så det så!
woho!
vart bra aktivt ett tag här =D hela nätterna ;)
Räcker med att kolla in "flumtråden" ^^.
hehe!! :P

hihi, när grodan är borta dansar råttfolket på forumet….

Jag tror våra mkt inteligenta disskusioner på flummtråden gjorde sitt till :P
inge spännande flamewars då?
Typ 90 inlägg på en timme i flummtråden. ^^

*visslar och låtsas som det regnar*

#10 Men vi hade kul :D
*nickar* Mm mm.
nänä, inatt var det frid och ro på hmm… ja var var ni?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Nu är det nästan uppe i 40 000. Men ja, med all OT så..

Det är Grodis fel, hon skrev att vi skriver för lite.
#16 men de va ju hundra år sen

ja vadå, uppvärmning kallas det, tar lite tid
#19 jo, förstod det… det släppte när lite nya artiklar trilla in också… publicering av artiklar tror jag får upp siffran lite…
nu är det över 42000 i a-index - kul info, speciellt om man jämför med vad det är på andra ifokussajter
Undrar om detta kommer att upprepa sig inatt :)
Det är ju bra att folk är aktiva!! 

Daydreams har skrämt liv i folk med läskiga skivomslag. Jag kommer aldrig kunna sova nu så lika bra att skriva hela natten. 
Men det är ju en bra sak :) Skriva hela natten skriva hela dan! nynnar

Åh nej, det kommer att bli svart på aktivitetsindex igen
Kul med svart :D