Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 698 ggr
wintermynta
0

Älskade Albin, dog

Ibland händer det saker som var menat från början men ändå så känns det så fruktansvärt fel.

Albin fick en grav pubertal knäpp och jag vill avliva honom på grund av det han gjorde mot två andra hanar. Han visade även tydligt att han inte gillade mig och reste ragg i tid och otid.
Döm om min förvåning när min sambo vädjade att ge honom en chans och bad att han skulle kastreras istället. Min sambo brukar aldrig lägga sig i mina beslut när det gäller råttorna så jag insåg att han verkligen älskade Albin. Så jag fick en tid för kastrering idag.
Sövning gick bra och operationen gick oxå bra (jag var med under hela ingreppet). Sen fick jag sitta ute i väntrummet med Albin insvept i en handduk. Det gick en halv timme och han var fortfarande inne i narkosen. Rinde sambon och berätta att det gått bra och att han kunde få prata med Albin. Direkt när han hörde sambons röst började hans små morrhår röra sig och han försökte lyfta huvudet för att kolla vart husse var.
Eftersom Albin nu var nästan vaken och bara lite groggy gick vi hem. Jag la honom på soffan och min son satt bredvid och vakade över honom. Gick in i köket för att laga lite mat och efter 5 minuter ropar sonen från vardagsrummet. Han tycker Albin ligger så stillla och det känns konstigt. Går in i vardagsrummet och lyfter upp Albin, märker att han inte andas och hur mycket jag än lyssnar så hör jag inga hjärtslag. Smått chockad inser jag att Albin har dött, han har lämnat oss för alltid. Även om jag ville avliva honom från första början så känner jag en enorm sorg. Tårarna är inte långt borta och jag är fortfarande lite chockad. Det känns som om lill husse och stor husse hann ta farväl men inte jag.Ledsen

Vila i frid älskade Albin

Kleverin
0

stackars dig.. och stackars sonen!! han tycker väl inte att det är hans fel nu va??? Det var ju trots allt han som vakade..

cosmonita
0

Åh, sånt kan hända. Hoppas att ni kommer över det. Beklagar.

wintermynta
0

#1 Jo sonen blev helt förstörd, eftersom han skulle vaka över honom. Men jag förklara att det inte var hans fel utan att Albin hade bestämt sig för att vandra vidare men ville ta farväl först av sin lillhusse.

Grodan
0

sorglig historia…

#3 barn har så svårt för sånt… minns själv en massa djurs död från när jag var liten

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Keno
0

Men oj! :S Vad gick fel? :( Vad tråkigt. .:(

TacoBelle
0

Beklagar sorgen! Ni gjorde ändå allt ni kunde för honom, det var inte ert fel.

Animalen
0

Najje vad hemskt! Jag vet inte vad jag skulle ta mej till om ¨ågot av mina djur dör ;(

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

zmulan
0

Beklagar verkligen.

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

wintermynta
0

#5 Jag vet inte vad som gick fel, önskar att jag visste.

sockerrattan
0

Stackars er!

Mia//

Kleverin
0

#3 vilken bra pedagogisk mamma du är!!! Kram på er alla.

SweGizmo
0

Ne uch vad hemskt:(

Hoppas Albin har det fint i råtthimmlen, sov gott Albin. R.I.P

Min blogg: SweGizmo.se

Glimmersr8or
0

Sov gott Albin :(

Beklagar sorgen

Många tröstande kramar

Ninja
0

Usch så tråkigt, hemskt när det går fel fast att man gjort vad man kunnat för att undvika den utvägen.. beklagar.

Kramar

silverorm
0

Beklagar verkligen!! Ledsen Vilken chock… Tröstekramar till din son!!

LeTigre
0

Aw.. vilken sorglig historia.. Gråter

UpptagetNamn
0

ojj vad hemskt :(

Regn
0

R.I.P Albin

coreytaylor
0

R.I.P

Kyss

niffen
0

R.I.P. Albin….  :'(

Girlie
0

Jag beklagar sorgen. Hoppas ni finner tröst i att han fick ett underbart liv hos er och ni gjorde allt ni kunde för honom.