Riktigt off topic! Årets midsommarhändelse!
En jävligt rolig med störande händelse!
Midsommarmorgonen, jag bestämmer mig för att gå ut o ta en promenad innan ätandet och drickandet kör igång. Så jag drar på mig joggingbyxor och jacka, på med solbrillor, i med mp3:an och börjar vandra. Jag hinner typ bara 20meter innan spektaklet drar igång! I ett hus lite längre ner på vägen har festen dragit igång och det sitter ett gäng ganska dragna gubbar utanför huset vid vägen o dricker sig glada i hatten, men jag knallar glatt förbi. Då ser jag hur flera av dem börjar vinka o stoja så jag tar ur öronplopparna och säger:
- Va?
Dom svarar:
- Kom hit så får du en drink!
Jag tänker, det var ju ett trevligt erbjudande men jag ska ju hem o äta o dricka snart, så jag svarar istället:
- Nej tack! Jag ska hem snart, men glad midsommar på er!
Och så börjar jag gå vidare, men dom fortsätter ihärdigt:
- Klart du ska ha något att dricka! Kom hit och sätt dig med oss!
Jag uppreper artigt min avböjning och fortsätter att gå vidare längst vägen. Då börjar dom, hör och häpna, att busvissla efter mig och ropa alla möjliga olämpliga förslag! Jävla tur att man inte gick dit och satte sig kan man ju säga i efterhand! Antingen så hade väl dom fått sig en oväntad överaskning eller jag en obehaglig upplevelse! =S Tror inte jag ska gå den där vägen nå mer …
Slutligen så höjer ju denna upplevelse en fråga i vädret: Kanske börjar bli dags att klippa sig …?

haha
hahahaha.. ja.. eller man vet ju aldrig, de kanske var väl medvetna om ditt kön. :-)

#2 Får ju nästan hoppas det! Grymt konstig upplevelse, visste inte alls hur jag skulle bete mig! Blev nästan kvinna de närmsta minuterna efter. All manlighet bara rann av mig, inte för att det kanske fanns så mycket innan men … =P

Hahaha, jag dör!
Älskar mina stora små vänner..
haha^^
Min blogg: SweGizmo.se
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA guuuuud jag dör me dig teratoo…
Hahahaaa :'D

hehehe….

Skratta inte! Det är synd om mig … 
Japp, faktiskt jättesynd men hysteriskt roligt för oss XX kromosomare :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
varför försvann din manlighet?? är det inte var killes högsta dröm at få oanständiga förslag???
kanske beror på vem man får dem från förresten…
HAhahahaa ;D

#11 Mm, beror en hel del på vem man får dem av! Helst inte av fulla gubbar som kunde vara ens far … =S
Men jo, det var en ganska rolig händelse! Även om jag hade uppskattat den mer om det inte hade varit mig det gällde. =)
#13 Det värsta jag varit med om var på krogen i göteborg.. var ute med tjejgänget, men de försvann ju med massa olika killar ganska fort. när 5 olika män i 40 års åldern hade försökt ragga upp mig gav jag upp och ringde skjutsen som fick komma och hämta mig.. *ler*
Vid närmare eftertanke kännde inte jag mig så sexig då heller.. 

#14 Jag har hört att det är männen i 40årsåldern som har högst krav på vad de raggar på … Kanske … 

#15 Haha!
Ja, för dem duger inte kvinnor i 40-årsåldern längre. Då letar de unga grabbar istället! :P
Älskar mina stora små vänner..

#16 Haha jo det har man väl hört om! Hade inte outsiders på kanal 5 något avsnitt om det …? "40+ gubbar vill ha lammkött!" =P
HAHAHAHHAH klockrent!!!!!!!!! men borde dem inte ha hört på din röst att du ej var en tjej? ;P

#18 Man kan ju tycka det! Inte för att jag har världens basröst, men den piper ju inte direkt heller =P
Eller … Vet något om det finns något som heter fyllehörsel? Typ som fyllesyn, man ser/hör det man vill se/höra. ;)
#19 säg som det är, du hade snusat lite helium precis innan och spelat in en låt som du la ut på det däring duröret… ellerhur. (tror alla gör det jämt..) därför de trodde du var en tjej.
Oja, 40 åriga fulla gubbar på krogen.. nätack.

#20 Hehe ok, kanske lite … 
*fniss* men ta det som en komplimang vettja, dom var kanske inte så hetero som man trodde :P
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

Man får väl göra det. Look on the bright side

När jag var runt 14 år och red på ridskola med mina kompisar fanns det en vi en blond tjej som brukade vara på ridskolan samtidigt. I vilket fall efter någon vecka när vi står och pratar när ridläraren skricker: Morgan, kan du hjälpa till här borta? och den blonda lilla saken svarar: Javisst! och trippar iväg. Jag tror alla våra hakor trillade i i stallgolvet, ingen av oss hade ens haft en tanke på att det kunde vara en kille. Å andra sidan ser jag honom fortfarande ibland (han är 27 itstället för 16 numera) och han beter sig fortfarande inte som en kille (inget fel med det dock).
En annan gång var den en klasskompis på väg hem från högstadiet och eftersom jag bor på landet har vi inga hållplatser utan man får säga till vars bussen ska stanna. Tydligen pratar han lite lågt och busschauffören kör förbi hans "hållplats" innan hon stannar och när han gått av vänder hon sig till oss och säger: Hon var minsann en tyst liten mus. Så när vi påpekar att hon är en han blir chauffören lite förvånad och säger: Jasså, jag som absolut tyckte det såg ut som en flicka. 

Haha! Man är långt ifrån ensam alltså! 
#25 oja.. en av mina bästa vänner har hår ner till midjan..eller hade, fram tills för en vecka sedan. nu har han axellångt hår och det ser ännu mer kvinnligt ut!!!!
Om det bara hänger på håret träffade jag två praktexemplar idag på jobbet. den ene killen hade hår ner till rumpan, i en tofst och så flera tofsar under.. ehh.. så det är sammlat på flera punkter lixom. håret gick till rumpan på honom. den andre, han hade dreads, hår ner till knävecken. skojjar inte, det gick i golvet när han satte sig..
Men både de hade skägg, det kanske du skulle skaffa. (när du är tillräckligt gammal…;-)

#26 Hahahaha! Tillräckligt gammal var ordet! Du skulle ta o fråga meledil eller TopCat hur bra skäggväxt jag har! =D
Jag var med i en skägg-tävling på universitetet för ungefär ett halvår sedan, efter det blev jag kallad för katten … En av de tävlande sa att hans katt hade morrhår som såg manligare ut än min skäggväxt! =P
#27 hahahahaha.. det var ju inte så snällt sagt av honom… men då vet vi varför de raggade på dig. helium, lngt hår och inget skägg.. funderat på att börja med drag?

#28 Haha! Glöm inte att jag har en mycket liten "manlig utrustning" också, syns knappt! ;P
Drag??
Dragqueen ;)

jag ÄR dragqueen! ;) hehe nä nu blev jag generad!
jag är INTE dragqueen! och jag är mycket manlig vill jag bara tillägga! BUUUUAAAAAAAHHHH! *greppar skrevet* Puh, lite värdighet räddad!
du får göra en bundy.. ta en öl och sätta dig i soffan med handen inanför byxorna.. *ler*
Annars finns det säker någon som vill sminka dig lite.. jag är kass tyvärr. och så ska jag till jobbet.. :-( med ryggskott.. :-(

#32 Tror jag kör en bundy framför smink faktiskt, eller vem vet … Kanske inte ska säga något förrän jag provat både … Blir hem o sminka sig och sedan sätta sig i soffan med en öl och handen i skrevet så fort jag slutat jobbat (befinner mig där nu)! Får hoppas att inte någon kommer hem medan jag sitter så bara … =S
Usch och fy för ryggskott! Lider med dig! Tycker det är bland det mest "irriterande" man kan ha, förstör en hel dag (eller dagar)!
#33 vilken syn, sminkad med en öl och så handen.. Nästan så du får göra det för att testa, bildbevis tack.. *ler*
bra jobb du har med internet.. mitt jobb har massa koder till datorerna. men, men på dagar och kvällar hinner man inte vara där ändå. det är på nätterna om man har tur.
äh, värktabletter är bra att knarka. mamma sa att jag skulle stretcha, så då måste jag ta tabletter för att göra det och då känner jag inget så jag är frisk! enkel mattematik.. (typ..)
brukar du få ryggskott?? detta är typ andra gången för mig och jag är ändå gammal..

#34 Hehe nädu, provar jag det så blir det en hemlighet jag tar med mig ner i graven! ;P
Mjo, riktigt soft! Sitter på kansliet på en golfbana. Just nu innan det kommit igång så sitter man mest i solen o rullar tummarna =)
Nä, jag får inte ryggskott ofta. Har fått det nån gång bara. Men jag har dålig rygg och känner ofta av den och vet därför hur jävligt det är att ha problem med den. Man kan typ inte göra nåt, varken sitta, ligga eller stå =P
#35 nu tycke rjag du är grymt orättvis, alla behöver något att skratta åt ibland..
Skönt sommarjobb… lite avsi, hamnade innom vården i år igen jag. men hoppas jag har bättre betalt. Nä, nu hoppas jag mardrömmarna har gett sig så jag kan sova igen.. nattiz gott folk.
*läst men ej förstått* 

#37 Det är för att du är gaaaaaaaammal … ;-)
#37 han är ju en kille och inte en tjej :D alltså fyllisarna trodde att han var en tjej ;P
jag fattade inte heller det förns jag kollade på sin sida för det stod aldrig nånting i inlägget om att du var kille ;P

#39 Jag överskattade väl min manlighet och antog att det syndes på avatarbilden … ;-P
#39 ja, det förstod jag att han är en kille och ej en tjej, men förstod ändå inte… poängen… det roliga lixom… 
#40 jodå, jag ser adamsäpplet ända hit.. ;-)

#41 Nä, smaken är ju som baken … Delad och full av skit! ;)
#42 =P