Två pojkar omplaceras
Jag måste nu tyvärr omplacera mina råttor, här är pojkarnas annons. Flickornas kommer senare.
Max och Hugo är syskon så därför slog jag ihop annonsen till en.
födelsedatum: 071202
färg, teckning o hårlag: agouti husky roan
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet inte hur stor kullen var men de kom till mig när de var 5 veckor.
faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ingenting om pappan
moderns namn, födelsedatum, vikt: vet bara att hon heter Arla och från början var ormmatsråtta
anledning till omplacering: jag ska ha barn och känner att tid och utrymme tyvärr inte alls kommer räcka till, plus att sambon blir mer och mer allergisk
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: de bor tillsammans och det fungerar jätte bra, jag vet inte hur de fungerar med andra råttor men tror absolut inte det skulle vara några problem. Tror de skulle trivas med att bo med fler råttor.
Kort om Max: väldigt busig, envis liten pojk. Rolig att umgås med då något nytt hela tiden händer. Väldigt social och vill hela tiden vara med.
Kort om Hugo: lite försiktigare i början än sin bror men sen är det full fart på honom också. Även han är väldigt social och vill vara med. Ingen av dem har någonsin bitits eller försökt sig på något annat dåligt. De tuggar inte sönder saker varken i eller utanför buren.pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: ej reggade i någon klubb. Nu vet inte jag vad det minsta priset är men hemmet är iaf mycket viktigare än pengarna. En symbolisk summa kommer dock tas då jag inte tycker att man ska ge bort djur. Om ett pris absolut måste finnas för att annonsen ska få vara kvar så säg till.
ort där råttan/råttorna finns: Max och Hugo finns i Sala (västmanland). Jag kan hjälpa till att transportera en bit om det skulle behövas.
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): min mejl: camillastrand_85@hotmail.com
mobil: 0704351388 Jag skulle vilja att pojkarna flyttade så snart som möjligt då de är så pass unga ännu att de förhoppningsvis anpassar sig snabbt och bra i ett nytt hem. Hör av er och fråga vad ni vill.
Mvh Camilla
*putt*