RIP Oscar 25/6-08
Min älskade lilla första råtta Oscar somnade in idag på eftermiddan i min mans famn
.Hade lunginflammation.Var hos veterinären igår med honom och hans bror Nisse.De fick antibiotika.Han blev sämre i måndags kväll,svårare att andas och tappat aptiten.Trodde att han skulle klara sig.Kom hem för 1 timme sen och fick besked att min lilla kelgris hade gått bort.Kul sätt att fira sin födelsedag…….
Vi har nu lagt honom i frysen och skall begrava honom på mina föräldrars sommarställe på fredag.
Försöker nu tänka på goda minnen och att han har haft ett bra liv när han kom till oss."Bortskämd".
Han finns nu i ett paradis och lider ej mera…..
Får börja tänka på hans bror och försöka hitta ett sällskap till honom så att han slipper vara ensam.De låg intill varandra nästan jämt.

åå…
ja förstår hur du känner….min fille lämnade mig idag åxå….
Rest in peace Oscar
Vet också hur det känns.. Hamnade i precis samma situation för precis en vecka sen. Då min älskade Bianca dog… Å det första man måste göra är att börja tänka på den andra råttan som behöver sällskap, känns fel mot henne på nått sätt. Som om jag bara ersätter henne och sen blir allt som det brukar.. 
R.I.P Oscar! <3<3<3<3<33333333333
R.I.P Oscar <3<3<3<3<3
Beklagar er förlust.
Men nu har brorsan en ny kompis iaf. Hoppas att det går bra.