Rätt Ny här :)

Men gud så fina bilder! Tycker det är väldigt mycket ömhet över den sista.
Berätta, hur kom det sig att du fick bebisar?
Älskar mina stora små vänner..

Jo det var då den dagen när vi skulle se vad de tyckte om varandra så vi satt brevid o titta . sen så var vi lite dumma o hade dom i samma bur när vi var nere och åt sen var allt som vanligt när vi kom tillbaka så sära vi på de igen . sen efter 20 dagars tid hade honan gått upp jätte mycket . sen nån dag efter det så fick hon 9 ungar . Jag tyckte det var hämskt eftersom jag visste jag skulle få dålig kritik för jag inte var uppfödare . fast jag läste jätte mycket om hur vi skulle göra o så . jag saknar dom mycket . Det var undrebart sen dess har jag velat bli uppfödare :)

Haha, ja då förstår jag att det blev ungar! Det var väldigt korkat gjort. Hoppas du lärde dig något av det!
Men det gick alltså bra att få kidsen sålda och så då?
Ja, det är väldigt lätt att bli "biten" när man har haft en kull. Men du verkar ha förståelse själv för att det kräver lite mer erfarenhet och kunskap att ta en kull!
Älskar mina stora små vänner..

Jaja . jag behöll 3 pojkar o en flicka. sen alla sålda o jag har kontaktmed de som köpte o dom mår hur bra som helst :)
Jo ja . jag lärde mig mycket . Så de ät 110% säkert att de inte blir fler kullar