Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 430 ggr
Mymlan
0

Kanal 7 på tv

Där håller de på tämjer råttor med disktrasa, pensel för minimera deras rädsla för händer. Sedan har de handskar på sig o tar på råttorna..

Programmet heter djurens bästa vän.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Grodan
0

kul… för er som har tv…

apropå disktrasa, så föredrar jag att råttor är som sådana när jag lyfter dem - detta för att jag tycker det är så bra att torka bordet med råttor… *biggsmaijL*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

hus-musen
0

va?? o hur ska en disktrasa kunna vänja råttan vid händer?? verkar vara lite mysko de där..

Qui dormit, non peccat

Mymlan
0

#2 De använde käppar/pinne för göra samma metod på en welsh ponny som var rädd för människor, de berörde hästen med pinnarna strök som om det vore händer på den. Samma på en kanin..

Disktrasan en bit av den hade de satt på en pinne, de anv den + en pensel och strök på råttan. Tror detta var i england..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Allamej
0

Det är TTEAM. Används på hästar främst… var inte för fem öre beredd på att det skulle funka med råttor också… Men… ska ju iväg idag och kolladjuraffärer med en kompis (ja jag har kamera med mig om det är något förskräckligt) Kanske ska ta med mig ett lämpligt spö också :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Keno
0

kanal 7? :O jag visste inte änns att det fanns en sån kanal.