Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 603 ggr
Ninja
0

Ta en siesta med flocken

Önskar att man kunde krympa sig själv så man kunde gå och lägga sig i hög med råttorna.. ser sååå mysigt ut. Bara ligga och mysa och klia varandra.

Tror faktiskt råttorna vill det med, att man ska vara med i högen alltså. Xander låg och sov, men när jag kom och hälsade kröp han fram, lade sig framför mig och det syndes verkligen att han sa "kom och goooosa med mig".. stod och klappade han lääänge medans han låg där som en trött, platt säl.

Tills uppfinningen i filmen "älskling, jag krympte barnen" blir verklighet så får jag nöja mig med att stå utanför med bara en hand i högen, som tar del av värmen, kliar och blir kliad..

TienMu
0

Hehe håller med….vore så skönt å ba lägga sig sådär….

Börje ligger utsträckt mitt i buren,å ibland rullar han ihop sig som en igelkott…..morsan va här idag å undra va fan han höll på me! :)

Terato
0

Ja eller hur!

Jag är ofta avundsjuk på råttorna. Tänk om man kunde få springa i rör och sova i hängmatta varje dag!

Det kan inte finnas något mysigare än att ligga i en hel mysråttklump! Man får kanske hänga upp världens största hängmatta i taket hemma så kan man ligga och mysa där tillsamans allihopa! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Daydreams
0

Ja som jag har längtat efter det, tänk att få kura in sig i hängmattan med dom och bara gosa.

Å andra sidan kanske det är mindre mysigt att vakna av kiss i ögat.

Grodan
0

fast… hängmatta… aj, får ont i kroppen efter ett tag…

nä, några kilo råtta i sängen å de e mys, förutom att de kissar så förbannat… men men

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
0

Haha, kiss i ögat!

Jag har väldigt mycket råttkiss i sängen, kan jag erkänna. Jag är så äcklig men jag bryr mig inte ens om det!

teratos.r8or.se

Grodan
0

tyvärr går de lite på lukt och vill gärna kissa där man själv ligger med rumpan… grr**

när jag sover med en råtta försöker jag få honom/henne att gå på en blöja (stor vuxenblöja är perfa!!!), speciell trasa eller handduk… det brukar kunna funka, men man får ju tala om för råttan att det är där han/hon ska prutta å kladda

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
0

Haha!

Mina råttor har ju varit väldigt duktiga på att hålla tätt. Sizzla och Klaras små revirpölar är ju ingenting att bekymra sig över. Försvinne rin i lakanen på en gång ! :P De är ju dessutom bara två. Och efterosm buren står öppen så kilar de dit om de ska baja eller kissa ordentligt.

teratos.r8or.se

Kleverin
0

#7 jag som är hygienfreek då.. hur mår din madrass??? eller ja, inte bara din förresten.. Tur att vi alla är olika. *ler* mina råttor får nöjja sig med mig i soffan eller på golvet eller att bita i mina tår när jag sitter framför datorn. :-)

Terato
0

Jag tror mina lakan mår sämre av allt svett som kommer från mig om nätterna. :P Det är så himla varmt i den här lägenheten jämt!

teratos.r8or.se