Mina bäbisar =)
Oj, vilken cool bur! Och söta rådisar, såklart ;)
#Tack! Gin gillar den den e lite som en labyrint :P
Förresten, nu om Gin har bebisar så ska hon inte ha så stor bur, inga hyllplan heller. Räcker om du tar en av de mindre burarna och tar bort hyllplanen åt henne. Om du inte redan gjort det, skynda dig bara, du vill inte störa henne när hon liksom har fött eller ska föda! :)
#Jaha det visste jag inte, då får jag fixa det nu, tack så mycket =)
Annars kan hon kanske börja boa på ett hyllplan, så föder hon där och då kan ungarna göra sig illa om dom trillar ner ;)
De har du rätt i, va dum jag känner mig haha, men hon har redan börjat boa på ett hyllplan, ska jag ta in det boet i den lilla buren, eller bygger hon själv ett nytt?
Eftersom det är så kort tid så kan du ju ta in lite av pappret, men hon kommer säkert bestämma själv vart hon vill bygga, så låt henne dona själv. :)
Ok gjort det nu, hon ser förvirrad ut:P
Haha hon e så sur för jag har inte alls lagt boet som de skulle va, nu måste hon göra om alltihop :P

Vilken tur att du hann få hjälp i tid! :)
Älskar mina stora små vänner..
#12 ja verkligen, det kunde slutat illa annars :)
Ja, men då har hon att göra far till förlossningen! Hoppas du ger henne massa god och nyttig mat nu, hon måste ha massor nu när hon (kanske) snart ska föda!! :D
#Ja hon äter som en galning :P Ger extra protein nu, har läst att det är viktigt.