Råttor iFokus

Råttor

Etikett: föreningar-träffa-utställningar
Läst 588 ggr
KickanW
0

Råtträff Sundsvall tisdag

Vi är ett gäng på tre eller fyra personer från r8forum som tänker ses hemma hos mig på tisdag… I Sundsvall alltså. Tid har vi inte bestämt ännu. Är det någon som är intresserad av att joina?

(Vi har den stora äran att ta emot 08-besök också. Tilda är i Kramfors på tennisläger) 

KickanW
0
Terato
0

Jag tycker det låter jättetrevligt! Ska se över min ekonomi såhär innan lön så kanske jag kan komma och hälsa på!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

KickanW
0

Det vore jättekul! :) Då kan vi anpassa tiden efter dig kanske… Det går två x-tåg. Ett som är framme vid 11:36 och ett 14:23.

Terato
0

Ja, jag sover ju till en 12 i alla fall så det blir i så fall den senare tiden.

teratos.r8or.se

Terato
0

Vad kostar resan Gävle-Sundsvall förresten?

teratos.r8or.se

KickanW
0

Du kan köpa ett dagkort på x-trafik för 120kr… Så kan du åka både dit och hem för det :)

Mimus
0

Då jobbar ju jag :(

Terato
0

#6 Smörtigt!

teratos.r8or.se

Yaeko
0

Ojoj, när Moa får se detta… Hon kommer bli riktigt besviken för att hon missade det :(

KickanW
0

Tyvärr så blir det ingen träff (inte nu i alla fall) eftersom jag åkt på någon sommarsjuka med feber, magont och skit. Har jag riktig otur missar jag Peace & Love också :/

Terato
0

Å, vad tråkigt, Kickan! Stanna hemma nu och drick lite nyttigt roibosthé och kurera dig så att du kan åka!

teratos.r8or.se

Bim
0

då får du helt enkelt ha en annan råtträff när jag kan också!! :D Krya på dej Kickan!! Och hoppas verkligen att du kommer iväg på peace and love! :)