Råtträff Sundsvall tisdag
Vi är ett gäng på tre eller fyra personer från r8forum som tänker ses hemma hos mig på tisdag… I Sundsvall alltså. Tid har vi inte bestämt ännu. Är det någon som är intresserad av att joina?
(Vi har den stora äran att ta emot 08-besök också. Tilda är i Kramfors på tennisläger)
*putt*

Jag tycker det låter jättetrevligt! Ska se över min ekonomi såhär innan lön så kanske jag kan komma och hälsa på!
Älskar mina stora små vänner..
Det vore jättekul! :) Då kan vi anpassa tiden efter dig kanske… Det går två x-tåg. Ett som är framme vid 11:36 och ett 14:23.

Ja, jag sover ju till en 12 i alla fall så det blir i så fall den senare tiden.

Vad kostar resan Gävle-Sundsvall förresten?
Du kan köpa ett dagkort på x-trafik för 120kr… Så kan du åka både dit och hem för det :)

Då jobbar ju jag :(

#6 Smörtigt!

Ojoj, när Moa får se detta… Hon kommer bli riktigt besviken för att hon missade det :(
Tyvärr så blir det ingen träff (inte nu i alla fall) eftersom jag åkt på någon sommarsjuka med feber, magont och skit. Har jag riktig otur missar jag Peace & Love också :/

Å, vad tråkigt, Kickan! Stanna hemma nu och drick lite nyttigt roibosthé och kurera dig så att du kan åka!

då får du helt enkelt ha en annan råtträff när jag kan också!! :D Krya på dej Kickan!! Och hoppas verkligen att du kommer iväg på peace and love! :)