Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 644 ggr
sussa08
0

Jag vill!!!!

Jag vill få lön så jag kan åka till zoovaruhuset!!!!!! Penga mun

Nån som vill med när lönen kommer? ;)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

niffen
0

Åker du till zoovaruhuset i kungens kurva? :D

Jag kan åka dit nu jag, för jag har pengaaar   ^^

sussa08
0

Men din lilla….. :( Ja jag orkar inte åka till zoovaruhusen längre bort :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

niffen
0

Men jag ska spara pengar till mitt akvarium…  ^^

Sen ska jag köpa firrar och grejjer av Anna  *rabatt*

sussa08
0

Haha du kan FÅ fiskar av mig :P eller av min mamma :P Fått yngel som fan :S >.<

Låter extremt barnsligt men mamma har tröttnat på sina fiskar >.<

Jag tycker fiskar är så tråkiga, o äckligt att göra rent till så jag skulle inte skaffa fickar :P

svartmask
0

jag ska dit när mina pengar trillar in, ska köpa ny bur samt se om jag hittar ytterligare två pojkar som vill följa med mig hem^^

KickanW
0

#5: Satsa på uppfödarråttor istället :) Chansen är mycket större att de är snälla och friska… Och då stödjer man en bättre avel!

niffen
0

#5 Människor då eller? :'D

Dom säljer nämnligen inte djur där(tummen upp för det!).

sussa08
0

Svartmask, vi kan mötas där så kan du ta två av mina ist ;)

svartmask
0

låter som en idé #8. det tråkiga bara är att du bor så långt bort…

sussa08
0

Ja det är sant iofs :P Vet inte ens vilket håll du bor åt XD

LovarDaniel
0

JAAAA ! jag vill att det blir löön ! då får jag de mamma e skyldig mig o måands peng , O då ska jag köpa ny bur :D:D:D:D:D

svartmask
0

#10 bor i värmlands skogar^^ i lilla staden kristinehamn

sussa08
0

Ojojoj ^^ Hur överlever man där ute ^^ *sthlmstjej = nära till allt*

sussa08
0

Jag vill köpa semesterbur till mina pojkar :D

svartmask
0

ja du… vi lever som grottmänniskorna gjorde helt enkelt på kottar och jagar älgar med bara händerna^^

Skämt och sido=P
bor nära karlstad som är måttligt stort så mej går de ingen nöd på.

sussa08
0

Ja men dåså :D

sussa08
0

HAHAHAHAHAH!!! Jag får mer än väntat i LÖN!!!!

*glädjeskutt för hela slanten*