2 råttor till salu! snabbt....
Har nu, då jag börjar få allergsik reaktion på ströet toalätt, tagit mitt förnuft till fånga och sätter ut en annons med lite "hjälp" rop då jag igentligen behöver bli av me dem snarast!
Jag bor i Löberöd, en by som ligger 20min från eslöv/1h från ystad/sjöbo! Och de säljes endast tillsammans, helst till någon som vet hur man hanterar råttor och nån som har TID!
2 Rått Hanar TILL SALU!!
Marilyn.Hooded(Ost).Hane.071207 jätte pigg och nyfiken i temperamentet. Älskar att få komma ut och springa och leka, och jag kan just nu knappt röra vid honom utan att det börjar klia i ögon och i annsiktet och på händerna. Och det känns som plågeri att ha han instängd dag efter dag i buren, som visserligen är ganska stor. Men han älskar ju att få komma ut. Han är också en riktig mat-gam. Ifall man ska ge han något som man håller med fingrarna så måste man akta sig lite annars kan det hända att man blir naffsad. Men det höll jag på att träna bort innan. Han är i alla fall den piggaste råtta jag någonsin mött! Han är också bra på agillity, men behöver dock lite träning.
100kr ingen bur!
Fjoll.Striped(Ost).Hane.071207 Är dock lite mer försiktig än sin framfusige bror, Nu för tiden brukar han själv krypa ur buren och gå på upptäckts färder. Innan var han världens räddhare! Han är också ha-galen när det gäller god mat. Gillar mer att gosa än agillity, leka osv. Han har alltid varit min lilla gose-nalle.
100kr ingen bur!
Ingen av dem är 1 år än, så där är själet till att jag säljer de så "dyrt". Har även två agillity hinder man kan få med gratis och även en liten påse rått-pellets!
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
Är det bara ströet du är allergisk mot eller även råttorna? Om det är så så är det ju enkelt att ordna, Jag vet inte hur du vill göra men jag skulle ha bytt ut toalätten till aspspån eller hampaströ
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Varför byter du inte bara strö?

Mvh Stephanie 

Du kan ju faktiskt ha annat bottenmaterial till dem? Tidningspapper? Aspflis?
Det är inte bara ströet jag e allergisk mot..:/
Det är själva råttorna oxå…:(
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
saknar uppgifter
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
- faderns namn, födelsedatum, vikt
- moderns namn, födelsedatum, vikt
- om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
- telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
de var 6st ungar som föddes! Uppfödaren heter Jessie Davidsson
Fadern är okänd *tuvärr*
Modern heter Akira och är av färgen brun.
Råttorna är inte reggade
mitt hem nr: 0413-30062
olsen-mia@hotmail.com