OT! nån som kan tatuera här?
jag har varit inne på bodyart i fokus men det e dött där, som på alla andra ställen tycker jag, förutom här på råttor..
min syster har en tatueringsmaskin som hon tränat på ett tag nu och nu tänkte hon testa på nån av oss, och vi e ju snälla som ställer upp, hehe, men det e en gummiring som ska sitta någonstans på grunkan som vi inte lyckas lista ut var den ska sitta, den funkar som den ska annars, men vi tänkte att ska maqn köra på real skin så kanske den ska sitta ihop komplett, så e det någon här som kan eller vet nån som kan som man kanske kan rådfråga loite mer ingående så får ni gärna skriva…har frågat runt på några forum men dom e inte så villiga att hjälpa, …kan man inte så ska man inte inställning…alla e nybörjare någonsång, och vi känner ju inga tatuerare så där på rak dligen alla andra gäör som vill börja tatuera, så nu frågar jag här istä'llet.
ingen aning, men hoppas ni har nya nålar och inte delar… Man kan ju ha skit man inte vet om.
lycka till..
ja vi har allt nytt massa engångsgrejjer och nya färger och allt sånt, va ett stort oanvänt paket…
hmm… coolt. hur mycket kostar det egentligen med ett paket med atuerar saker?? med engångsnålar osv? jag funderade på att bli tattuerare när för några år sen, det var min stora dröm som liten:) men jag gav upp tanken när jag jag hörde att det var svindyrt + att jag var liiite orolig över att göra fel och så skulle någon skälla ut mej osv.. hehe
Min blogg: SweGizmo.se
vet ej vad det kostade hon fick det i present när hon fyllde år :S

Gummi ring??
Storlek på ringen? Det ska sitta ett gummiband eller gummring över nålen och maskinen för att pressa nålen mot hållaren i botten för att inte glappa.. Om du förstår vad jag menar???
aah jo en sån finns redan, det e en liten gummiring typ en cm kanske lite mindre
Hmm. Ni kanske ska ta till er från de andra forumena.. Inte för att vara jätte negativ och pessimistisk. Men saker och tinga kan gå fel, och har man ingen som kan hjälpa en och/eller rätta till så ska man kanske inte ge sig in på sådanna här projekt? Varför blir hon inte lärling på en studio och lär sig allt på riktigt?
Det skulle hjälpa om det fanns en bild :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
ne men vi hade ju inte riktigt tänkt oss att tattuera oss nu måste ju få ihop grunkan först, och varför ska det sitta så djupt inne att hjälpa till??
kan ju vara kul att kunna lite å känna på grejjerna innan man knallar iväg å blir lärling vilket jag inte tror hon vill, för hon ska inte bli någon tatuerare på riktigt utan vill bara kunna å göra på vänner och sig själv typ å det e ju hennes val..
kan ta bilder..

Vad är det för märke på maskinen??
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Det är inte en "Grommet" som du sätter i hålet på nålen??
Så att nålen inte blir "strömförande"…
Lägg upp en bild på maskinen, med gummiringen brevid.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Min granne kommer hit om en liten stund, bild eller ingen bild, han kanske kan svara på vad det är :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
ta kontakt med en tatuerare IRL, samt träna på grishud eller liknande innan hon gaddar en människa.
≧◔◡◔≦
mischa: hon har hudar och sånna fejkark med motiv på..
freke: jag skickar bild till nicciz mobil, har inte nån sladd till datorn..vet ej vad det e för märke…
en bild på "maskinen" och "gummiringen" brevid HAHAHAHA va menar du egentligen xD
#16 hahahahah xD du borde nog sluta tolka allt fel ;)

Min sambo tatuerar här hemma som hobby .. Farligt att ha så nära ;)