Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 947 ggr
Bim
0

Vad heter du och dina råttor?

Ni ser ju rubriken.. :P Jag behöver fortfarande hjälp med att komma på vad mina blivande hundar ska heta!! :O Så skriv vad du heter, vad dina råttor heter Och kanske om du har något favoritnamn som jag får sno lite och sätta på en hund! Vi kaanske ska döpa en hund till pheobe (hyllning till LeTigre xD) vad tkr ni om det namnet? Kram på alla! :D

Absinthe
0

Phoebe hette min första honråtta, kanonnamn.. ;P

Jag heter Linda.
Mina råttor för tillfället heter Amaterasu "Ama", Lita Ford "Elita", Chanx, Merva "Melissa", Ice Crystal "Isis", Cervelat "Filippa".
Hugo, Ronin "Banonin", Sin of God "Sinnie", Herman "Bubben"

Väntar på tre rats till *ler stort*

Tycker fortfarande Cassie och Jackie är fina doggie-namn.. ^^,

Keno
0

Jag heter Hanna och mina råttor heter Platon och Enjo. Har även en katt som heter Sir Mini aka "Mini". Värt att nämna eftersom det oxå är ett namn. ;)

Phoebe tycker jag är ett fint namn.

[Castaway]
0

Jag heter Kajsa, och mina råttor heter Menta och Dora utforskaren ;)

Jag tycker Phoebe är fint :)

zmulan
0

Jag heter Anna ocu råttorna Zmulan och Skorpan.

Och våran hund heter Samba.=)

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

gulzebra
0

Jag heter Annelie, mina råttor heter (med smeknamn inom parentes) Mansikka (Sickan), Kinslayer (Gun), Swanheart, Elsa, Mirva (Gunnar), Lilja, Frutti (Gunilla), Anima-Dårpippi (Anima) och Gullan (Tuttul).

Imorrn får jag hem ytterligare 4 råttor; Margherita, Capricciosa, Marinara och Gorgonzola heter de :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Bullerbytjejen
0

jag heter Linda å mina rats heter rudi afghani hawaii maui

Shit ska ni ha två terriervalpar :O haha lycka till ;-)

Nisses
0

Jag heter Karin och mina råttor heter Katla, Saphira och Onyxia.

MentalDistress
0

Jag heter Frida (-.-') och mina tre töser heter Alva, Saga & Nicki

Jag är förtjust i hundnamn med "mening" (att de betyder nått) Min hund heter Kito som betyder "stark/modig" på nått latinamerikanskt språk om jag inte minns fel! :)

Nutiz
0

Jag tycker du borde döpa valparna till Phoebe och Niffen, trådpoliserna hör ju ihop likzåm! :O

Men jaja, jag heter Bella, mina råttor heter Gethsemane "Geten", Kramvänliga Knut "Knut", Talangfulla Totte "Totte" och Brisby's Turbonegro "Turbo" :D

hus-musen
0

jag heter susanne, men kallas oftast för san, och mina pojkar heter Mjau,Whiskas,Remi och Houdini.. min sambos hund heter Tika, kort o gott!! föredrar korta namn på hundar faktiskt, blir så otympligt annars när man kallar på dem! kanske tex raff, tuff, lite svag för bessie=) de ska jag döpa en honråtta till om ja nånsin skaffar honor!

Qui dormit, non peccat

Bim
0

tack för alla förslag! Haha, Pheobe och niffen-hylling till trådpolisena!

Tramsa
0

Katjah heter jag och råttorna mina Mii,Katitzi,Trassla,Himalia,Banjo,Pocky,Rocky,Kirby,Rodney,Hannibal,Marluxia och Makkapitew.

cosmonita
0

Alltså, jag kan inte räkna upp alla här, det förstår du väl FlörtGlad

Bim
0

#13 haha, joo, komijäään! ;D Ta dom råttnamen som aksnkekanske skulle passa å hundar så? (a)

Tramsa
0

#13 Jooo kom igen nu,du har säkert ändå inget bättre för dej ;)

Bullerbytjejen
0

kicki å bettan Cool

Bim
0

#16 hihi kicki å Bettan.. :P kaaaaaanske… x)

TienMu
0

Linda heter jag å mina gubbar: Börje,Filiokus(Fille),Ådii,Bumble bee & Ultra Magnus sen töserna: Morticia(Morris),Frenzie,Newt & Mirage

bobbs
0

Robin Emilie heter jag och mina råttingar heter Luna, Tammi, Emla & Indy :)

Psykbollen
0

Jag heter Bella och mina två flickor heter Pantalaimon "Pan" och Satou :P

LeTigre
0

Phoebe heter jag Skrattande och mina råttor heter Anova, Amygdala och Elvira. Min dotter heter Elora - också ett underbart namn Flört

Daisymink
0

jag heter vanessa, mina råttor heter vera, doris, rut, kitty och swea

// Vanessa 

zoolatri
0

Josefin heter jag, mina pälsbollar heter Tellevinken, Limpan, Hadar, Hunter och Jordrök(kallas Raki).:D

UpptagetNamn
0

Jag heter typ swea ^_^
Och mina råttor: Doris, Betty, Rut, Elvira, Ulla, Molly, Nisse, Nils.

svartmask
0

Jag heter Sandra^^

Mina pojkar heter Sid och Diego

Kleverin
0

jag heter Theres. Men kallas för Tezz. Mina råttor heter Cremé Bryle, Elwiss och Katten. Min hund heter Nova.

niffen
0

Jag heter Jännäfär  :D  Kul å döpa en hund till Jennifer… -.-
Mina råttor: Krullan(Curly Sue), Trolla(..som ett troll), Billbo, Idefix och Lurefix!
Jag kan räkna upp namnen på alla mina andra djur också, och alla jag haft! :D

Falurven
0

Jag heter Nathalie, och mina råttor heter Piff, Puff och Sally :D

Mvh Nathalie

cykelpump
0

Jag heter Hannah och mina råttor heter Edora och Alva (: <33

Stephanie
0

Jag heter Stephanie och mina råttor heter Westmale, Titti, Cocos, Clementin, Sushi, Skeden, Knittel, Madde, Gosan, Bella, Gurkan, Månster, Lucifer, Crimson, Bogoria och Baringo. =) Vissa heter egentligen lite annat pga uppfödarnamn.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Heavenly
0

Paula heter jag, och mina råttor heter Virgo, Aries, Chimay, Sasha, Irma, Albatross (Alba), Miso, Agda(Agge), Hitta och Melli.

Grabsen heter Skarv, Koi, Palme och Fjärt (i uniform).

sussa08
0

Då ska vi se… Åsa heter jag… Mina råttor är killar så det är oviktigt eg men de heter Roland Vilhelm och Kjell…

Nå favoritnamn jag har är Pyre ^^ Och Embla :) Och Mercedes :D *tihi*

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Daydreams
0

Mina honor heter och har hetat:

Jolly

Memory 

Lycke

Merry

Beata

Jovita

Saga

Idun

Felicity

Nara

Nir

Nalta 

Mynta

Snowflake

Adore

Milda

Elata

Amita

Blue Sky soda

Hildegard av Bingen 

Mina hundar har hetat och heter

Snobben

Candy

Happy

Bingo

Mina katter heter

Joy och Gay

zickan
0

min hund heter phoenix, förre hette Emil och den innan det var warro.

Råttorna heter:
Ichi, kasava, Engla, Alva, Blicka, Cotton candy, Devi, Peewee, cassiopeja, Arla, Hugo, Lancelot, Graal, flicka.

Lite andra namn på tidigare råttor har varit:
Frodo, Bulleribång, hiahia, bomerang, poisen ivy, z'flum, smurfan, ogmios,  köttbullen,  carmine, attitude, dandelion, svea, ogge jr, sockervadd, mr bäver, kapris, kaffekokaren, iris,  ima…

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

silverorm
0

Våra honor: Pärlan, Freja, Idun, Embla. Frigg, Sheila, Strimma Klara

Våra hanar: Erik, Tor, Vidar, Tom, Kompis, Copy, Loke, Theo

Lycka till!!Glad

idaleck
0

Ida heter jag och råttorna heter Nelson och Fille.

Eftersom din förra hund hette mitt favvonamn (Inez) så får det bli favvonamn nr två: Elliot. Funkar på både tjejer o killar! Phoebe och Elliot - supergulligt! ;)

Terato
0

Sara heter jag och råttorna heter Sizzla och Klara!

Har också tre stycken möss som heter Pippi, Semla och Lilith!

Hos mina föräldrar finns katterna Molly och Emil och marsvinen Wilma och Tove!

#36 Älskar namnet Elliot! Det är så fint, även på tjejer! Du kan kalla henne för Ellie då om det känns lite tjejigare.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

idaleck
0

#37 ja eller hur! :D När vi får barn ska det bli en Elliot, det är sedan länge bestämt =) Och så blir det kanske en Inez också, men jag tycker kanske att det låter lite töntigt med "Ida och Inez" :P

Girlie
0

Mina honor har hetat och heter:

Ayla, Iza, Freja, Saga, Idun, Båra, Frid, Lady Godiva, Luci, Shiri, Indra, Carma, Helia, Viva, Tilde, Bambi, Octa och Softspot.

Några omplaceringar har döpts till eller hetat:

Elvira, Tingeling, Bodil, Tejde, Eternal, Payne, Elba, Fröya, Kilda, Hydra, Vis, Terna och Lucia.

Bim
0

Tackar för alla namn! :D Det kanske kommer bli Pheobe och Zora.. :) Men bara kaaanske.. :Dska kolla igenom alla namn en gång till sen och kolla om jag hittar nå favvisar ^^,

Sarakechi
0

Jessica heter ja, men de blir bäst me Jessie..

Har fyra små (jo eller hur) pälsbollar

Lotuz (Benny Maj bakar paj)
Bella (Benny rut tittar ut)
Troya (Cirkus Olympa)
Pandora (Cirkus Europa)

Kanhända ja har förväxlat alla namnen totalt..men de första namnet som står, är de som gäller :P

gulzebra
0

Nu har jag fått hem 4 råttor till :D
Margherita, Capricciosa, Marinara och Gorgonzola heter de ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja
0

Är båda tikar? Isf tar jag inte med hanarnas namn.
Emelie heter jag, råtthonorna genom åren är

Honor
Ninja
Geisha
Gleida
Gatorade

(usch vad få det låter som när bara honorna räknas upp :P)

cosmonita
0

Anu heter jag (ett vanligt förnamn för tjejer i Finland)

Råttornas namn

Tjejerna:

Noppa, Ulla, Ellen, Kråke, Glänza, Peg, Smilla, Leone, Mimmi, Kimimela, Halona

Killarna:

Fossil, Salama, Ossi, Uffe, Kent, Glitter, Bruno, Torkel, Leffe, Sonett, Serenad, Julius, Draken, Lipton, Ruben, Chorizo

Bim
0

det är jättekul att höra vad alla heter och vad allla råttor heter!      :D

Yeay
0

Jag heter Victoria kallas Vickan. Mina råttor heter Rapé, Sid, Freddy och Doris, Tiffany, Bathory, Aileen. Sedan har jag ett marsvin som heter Max ^^