Grand Prix- Era erfarenheter
Okej, nu till det saftiga. Smutskastningen!
Närå, men.. Vad har ni för erfarenhet av Grand- Prix? har hört en del dåligt om dem..
Det är alltså en onlinebutik med tillbehör för djur som gör ganska mkt reklam för sig, bland annat på Blocket.
Älskar mina stora små vänner..

Jag har köpt min stora bur av dom, jag hade inget illa att säga alls. En gång tidigare så gjorde jag en beställning på hyllplan, men det vart ngt fel så jag struntade i det.. Då ringde dom typ efter 2 timmar och frågade om jag hade explorer och att det hade blivit ngt fel på just den webbläsaren osv. Sen gav dom mig 10 % rabatt på nästa inköp. SÅ jag struntade jji hyllplanen och köpte en jätte bur typ 3 veckor senare. Dom höll sitt löfte
Sen ringde dom och sa att dom skickat paketet osv.
Tyckte dom var skit bra..

Kanske har skärpt sig då efter tidigare klagomål!

Fungerat ua
Mia//
Har aldrig köpt nåt, men varit påväg att köpa men avstått eftersom folk har fått hem fel grejjer och trasiga grejjer och typ en bur där det fattas en vägg på och en transport där locket fattas å grejjer. Jag orkar inte med sånt, då är det lättare att köpa så mycket man kan i affär så man vet vad man får.

Precis. Antar att jag hört/läst samma som dig. Det avskräcker.
Det som förvånar mig lite är att de gör så mycket reklam för sig och säger sig vara sveriges största onlinebutik för djur. Kan det verkligen stämma? Och i såfall.. Varför har de då misskött sig så mkt?

Våran bur är köpt där o vi hade inga prob. alls med dom när vi handlade! =)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Har inte handlat där men jag kan tänka mig att det ni hört är de få gånger något gått fel? Vi är ju alla människor, och alla kan vi göra misstag, tyvärr även företag.
Jag beställde underkläder från HM en gång, fick hem en ful beige/grön blus istället för vita string! Haha, det var en upplevelse! :) "va i.. det här är inte det jag beställde juuuuee" o.O
Man ska nog inte alltid lita på vad man hört, jag hade en kompis som sa att kundservicen på agria var skitdålig och att de var de värsta hon varit med om. Men när jag ringde förra sommaren och bad om kopior på mina papper där så var de hur trevliga som helst och svarade på alla mina frågor! :)
Tror man måste "våga" bilda sig en egen uppfattning. Iaf enligt tidigare inlägg i tråden då andra som beställt inte verkat ha massa problem iaf! :)

Jag har köpt flera större burar från GP och det har fungerat hur bra som helst.
jag har försökt att köpt utav dom flera ggr. beställningar som försvunnit, varor som levererats fel.
Nu sist bestälde jag 1mån innan jag skulle flytta en massa transportburar ect.
Det kom aldrig, ringde och frågade flertal ggr men de hade skickat så det skule komma i morgon, ja de skulle komma i morgon varje gång jag ringde.
Jag flyttade och det kom 3 veckor efter jag flyttat. Jag sket totalt i att hämta ut. Tänkte inte åka flera mil bara för att hämta ut nått de strulat till.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.