Köpa en till råtta?
Jag funderar på att skaffa en till liten rådis… men först måste jag fråga en sak.. Goliat är väldigt dominant eller vad man ska säga mot Elvis och Hamilton.. Finns det någon risk att han skadar bebisen allvarligt eller till och med tar död på den? Goliat bits ju inte liksom hårt.. och han har aaldrig bitit en människa han liksom hoppar bara på dom och drar och sliter i pälsen.. men jag ser det som bus men jag vet inte.. därför frågar jag er =)
Jag menar såklart att han drar och sliter i råttorna inte i människorna x)
putt
#2 hahaha^^ ser ut som om han biter den andra råttan i stupen ^^ kolla blicken på den andra råttan också.
inget illa ment:)
Min blogg: SweGizmo.se
#4 Hahahaa xD Nej då haha det gör han inte ;) hehe dom låg och sov :P heh tills jag kom förståss x) hehe men ingen som kan hjälpa mig? =(

Skit söt råtta :)
Kan tyvärr inte hjälpa…
#6 Tack =)
Finns det absolut ingen kunnig här? =( Jag vill ju bara ha lite förslag.. hur skulle ni ha gjort?
Första frågan blir ju, har det nån gång blivit blodvite?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#8 Nej det har det inte =)
Jag skulle i alla fall ta det extra försiktigt… Det kan gå väldigt fort för en råtta att bita ihjäl en unge.

Mvh Stephanie 

Men skulle man kunna prova och se hur han är mot ungen… alltså hålla dom under uppsikt?

#11 det tror jag, följ den där introdions artiklen (stavnig xD?) någon bra kanske kan länka..

Problemet är då bara om din råtta inte accepterar den, då blir bebben ensam? ;p
#14 Då skaffar jag en till ;) x)

Eförsej :)
#16 ;P =D
#15 erkänn, du tänker intala dej själv att de inte går ihop och så får du en jättebra anledning att köpa ytterligare en råtta ;) haha
#18 Hahaha xD Nej du så är det inte ;) hahahaaa!! xD
#20 ??
Skrev i fel tråd drf det blev tomt sedan
#22 Hehe jaha okej =)
#19 Annars var det ju en fin variant.. 
#19 )=(… haha ;) =D