Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 759 ggr
svartmask
0

En hälsning Från Sid och diego^^

"-+++++++++++++vy8888888888888888888888888888888888888
d=LS    
¨C
7-+

9+7555555+++2+320Z7HH570LJJJJJJJJJ0000000000

,D

• 6"

Asså jag undrar varför dom har en benägenhet att vilja revirmarkera just min datamus =P
Men dom är så söta så^^

hus-musen
0

haha har du oxå dataråttor??

Qui dormit, non peccat

Kirameki
0

Hehe, känner igen det där. Det är vid datorn det roliga händer vet ni ;)

svartmask
0

japp, datanördar är dom att^^ speciellt bakom datorn där dom älskar att hoppa bakom när ja kollar bort, för dom får ju inte vara där, och de ä ju därför de ä så jäkla mycket roligare att vara där=P

Blesses and kisses

Stephanie
0

Det där ser ut att vara väldigt avancerade uträkningar ^^ Har du så smarta råttor du!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

svartmask
0

#3 japp ;) dom är nog medlemmar i nån hemlig organisation där alla tamråttor är medlemar, och dom försöker ta över världen och skapa fred…. eller nått^^

Tikkatikkatini
0

Oj oj oj.. Avancerad matte det där. jag som inte ens fick godkänt i Matte B.. haha!!

Jag har mer problem med katten vid datorn jag.. Hoppar upp å sätter sig framför skärmen så jag absolut inte ser någonting typ..

svartmask
0

#6 katten säger nog mer "vad är det som ä så jäkla intressant på den där skärmen som tar uppmärksamheten ifrån underbara mig?"

hehe=P

UpptagetNamn
0

Doris ville visst svara Generad

ahdshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh999999999999

hus-musen
0

nån som kan läsa råttkod=)

Qui dormit, non peccat

svartmask
0

#8 oj oj oj, ska låta sid och diego ta sig en titt så får vi se vad dom säger^^

UpptagetNamn
0

#10 Haha :)

Psykbollen
0

Pan och Satou ville också säga något ;P

gfyf6tvvvvvvvvvvvvvvvvv2f126ip4444444444443

[Castaway]
0

Menta höll på at skirva en hälsning, men så klickade hon tillbaka mej till startsidan istället :  o smart råtta

svartmask
0

hehe, jag blev måttligt irriterad för ett tag sen på Diego då jag höll på att skriva ett jättelångt inlägg här på en ifokus-sida. Och då jag nästan var klar så gjorde han nått mysko och vips så va all text borta=P

Skrattade dock åt det efteråt^^

UpptagetNamn
0

Haha. jag behöver inte mina råttor för å vara klantig. ibland klickar jag på Logga ut istället för publicera kommentar :P

Terato
0

#15 Hahaha!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se