Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 263 ggr
lindapluttanbusan
0

OT ett jävla liv just nu

I bland finns det för och nackdelar med att bo i centrala stan. Eller ja byn i detta fall. Men vi har ett HM och systembolag så det faller kanske under stan. I dag är det negativt. Alla tar studenten i dag och ska ner till hamnen och supa. Alla går förbi mitt hus med andra ord. Börjar starkt tröttna på alla som skriker att dom tagit studenten. Fulla och odrägliga. Men skönt att veta att jag är en av dom få som inte vaknar upp bakis och skakis i morgon.

Suck. nu ska jag försöka sova. Studentsången lär fortsätta under större delen av natten. Godnatt

Otaku
0

Neeh, gud så jobbigt!

Mvh Vinetta

RatLover
0

Jobbigt, tur att man bor där man bor, här är det alltid lugnt (för lungt ;S) (:

silverorm
0

ah..känner igen de där… bommulstussar…Flört

Allamej
0

Raggen går förbi mitt vardagsrum… i onsdags tog alla studenten… Det var därför Amanda Jenssen spelade på torget.

Men allvarligt… Om man går i den klass som är dom första att gå ut från en skola så fine, då kan man sjunga "fan va vi är bra" Men om man bara är ytterligare en avslutningsklass. Bara ett vanligt år, inga naturkatastrofer eller bomber som har gjort allt för att förhindra att denna årskurs går ut, Hur kan man då inbilla sig att det dom gjort är något unikt?

Jag menar, det är väl fler i landet vid det här laget som har eller kommer att gå ut gymnasiet än som inte har eller kommer att göra det. Det är inget speciellt.

Och sen, dom tror att dom har framtiden framför sig, att livet börjar och att allt är möjligt…. Snart kommer dom att sitta och snyfta utanför arbetsförmedlingen och undra vad fan det var som hände… Varför deras liv inte blev supersucce dagen efter dom gått ut skolan… Livet biter en i arslet och ingen överlever det..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor