knöl på svansen snälla hjälp
min lilla älskling totte har en knöl på svansen, den sitter högt upp o den är INTE öm eller nått man kan röra den utan att han bryr sej, men om den börjar me de så kan man jju inteåka in te vetten o operera bort knölen utan svansen, o eftersom att en sitter så högt upp så blir han ju bav me svansen o lider, då måste jag bli illa tvungen att avliva honom… men den ömmar ju inte än som sagt o den är väldigt liten, men är det nån som vet va det kan bero på… trodde först att de var ett myggbett men då borde de ha försvunnit nu… snälla hjälp.. vill veta om det är allvarligt eller inte…
// Stephanie och hårbollarna 

Hur gammal är Totte?
Hur länge har han haft knölen och har den vuxit nåt sen du upptäckte den?
Det kan vara allt från svansknyck till en skada så det är svårt att säga nåt utan mer info.
totte är snart ett år… knölen kom för 1-2 veckor sen tror ja, den är lika stor/liten som när jag upptäckte den

oki det kan vara en svansskada. Så länge han inte har ont och inte får besvär av knölen är det ingen fara. Skulle den börja växa skulle jag ta honom till veterinär.
Du kan inte ta en bild?
ok tak… vet inte om jag kan lägga in nån bild just nu för datorn är liiite knäpp