Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 1477 ggr
Daydreams
0

Nu matar vi troll igen

Fast det är svårt att låta bli, när det är så mkt uppenbara lögner som flödar.

Men vi kanske ska försöka igga trollet, så kanske h*n tröttnar snart och vi kan börja tjafsa om våra vanliga saker igen:D

SweGizmo
0

Förlåt:C jag råkade mata trollet:'(

Min blogg: SweGizmo.se

skojvivi
0

Detta trollet är ju roligare än de flesta trollen vi haft är. De flesta trollen brukar ju för det mesta enbart vara sådana som väcker ilska, och provocerar. Nu kan man i alla fall få sig ett gott skratt.

SweGizmo
0

#2 så sant.. men ändå… *ajjabajja att mata trollet;)*

Kirameki
0

#2 Jag är beredd att hålla med, absolut. Det här trollet är ju på sitt sätt inte ett riktigt troll, för jag tror inte att det är ute efter att provocera egentligen… men det är ett väldigt roande troll för den övertrötte <3

skojvivi
0

#3: Aja baja? Låter som om du försöker skälla på småbarn ;) Men erkänn, du gillar att göra det förbjudna? :P

#4: Nej, men personen ifråga får ju samma uppmärksamhet som ett riktigt troll får. Så jag antar att man kan kalla personen för troll i alla fall.

SweGizmo
0

#5 hehe, har jobbat på dagis för mycket;) förbjudet är spännande;)

sockerrattan
0

Vilket trollFundersam? Fattar absolut inget…. Förutom att jag brukar mata min råtta "Trollet!" mfl…

Mia//

Falurven
0

Det här trollet måste vara det roligaste på den tiden jag hunnit vara på iFokus ! :D:D

Mvh Nathalie

Loviiisa
0

På ett vis skulle man kunna likna det här trollet med en person som håller till på hästfoto.ifokus (är medlem där också). H*n i fråga kallar sig själv gossip girl och har en hemsida med namnet hfgossipgirl…. där hon då presenterar 'skvaller' om sajten. Det är MÅNGA hon går på nerverna (hon addade alla på msn och frågar ideligen efter skvaller, länkar bloggen osv). Men trots att hennes skvaller är ungefär lika utömmande som en uppsats om äpplen där vart tredje ord är banan, så tänker hon helt enkelt inte lägga ner. Med andra ord bara en massa tomt utfyllnadspladder .. Men den här tjejen slår tom hf gossipgirl (som inte lyckats uppnå 'popcorn status' ännu). Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga.. eller ja, egentligen borde båda två behöva det.

[Castaway]
0

Haha. Jag tycker vårat nya lilla troll är roligt (A)

LimE-6
0

En kul grej vore ju att mata just detta troll och kolla hur länge det orkar hålla på =P

gulzebra
0

Jag håller med #11! :D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

LimE-6
0

#12 Det är bra =D Du och jag kan ju fortsätta och se om någon hakar på ;)

silverorm
0

Liite roligt e de ju faktiskt…måste jag få medge…Glad med popcorn o chips till!!

gulzebra
0

#13: Sure, bjussar du på cider då då? ;P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

LimE-6
0

#15 absolut, jag har en till i kylen =P

gulzebra
0

#16: Jeij :D Ingen snuskig hoppas jag? :O

LimE-6
0

#17 Nerå, en 7,0:a =D

gulzebra
0

#18: Rätta takter :D Fast det finns ju snuskiga 7or också… Som den där saken med typ stjärnfrukt och sånt trams, smakar saft ju! :O Halva grejen med just 7 är ju att det ska smaka alkohol ^^

Kopparbergs päroncider i flaska direkt ur kylskåpet ftw! <3

LimE-6
0

#19 Det har du så rätt i.. Just nu kör jag på Rekorderlig tyvärr, men man tager vad man haver! =P

silverorm
0

Måste ni hålla på o snacka cider!! Jag blir jättetörstig ju..!!Glad Vill oxå ha!!!

gulzebra
0

#20: Nej men fy :O Kärringdricka! :P
Nä, då är jag snällt utan tills mina pengar kommer, då jädrar ska jag sitta ute i värmen och sörpla Kopparbergs bara-för-att! Cool Skrattande

LimE-6
0

#22 Hehe ja så kan man åxå kalla den =P Ja det tycker jag att du gör rätt i! ;)

Daydreams
0

Det är jävligt svårt att strunta och igga  idioten när hon skriver i varenda tråd. Jag tycker det är dags att hon får skrivförbud (första gången på RiF?)

[Castaway]
0

Neejeee, det är ju kul. Iaf ett tag till kanske. Eller kanske inte. JAg är lite kluven, fett störigt med nån om sabbar alla trådar genom att orsaka diskussioner om vem hon är x'D

Stephanie
0

Ja, det här är ju ett lite roligt troll, så varför inte se om även troll kan ge upp efter ett tag? ^^

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ladysurprise
0

Ursäkta men är jag lite trög? varför kallar ni henne/han trollet?

Allamej
0

Vad ska vi kalla dom? Monster/spöken/alver… känns lite over the top. Det är ju en uppmärksamhetstörstande forumsligist men det känns lite långt att skriva eller säga varenda gång så troll blir bra. Sett trolltyg i tomteskogen? Minns du hur dom beskrev trollen? Vi är tomtarna :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ladysurprise
0

hahah ok nu är jag med ;).. Sat bara o filosoferade över varför just troll men nu är jag med ^^

silverorm
0

Det ordnar sig nog tids nog…(det brukar det göra..)Flört Jag själv e för gammal för att bli arg…på en sån här sak…

Ninja
0

#30 Multikonton är drygt, men inte så farligt ändå.. när det kommer till bildstöld är det dock ett brott mot copyrightlagen och det är olagligt och absolut inget vi ska ha här på forumet, och man har all rätt att bli arg och upprörd över en sån sak.

LimE-6
0

Hehe Trolltyg I Tomteskogen äger =D

KAGE
0

Chilla

/Karoline.

Absinthe
0

Haha, fanns i alla trådar utom denna, wonder why.. ^^,

silverorm
0

He He He…stackars troll….inget liv…stackars….Flört

gulzebra
0

Dog trollet? :(

silverorm
0

Fick skrivförbud..!? Inget nytt nicknamn heller..!? (jo…har ju tråkigt då…oxå…) suck…går ut med hundarna tror jag… suck….

Stephanie
0

Nu har vi fått ett nytt, riktigt troll den här gången ^^

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Castaway]
0

YES! SÅNA troll är roligast :D:D

lolaisdenied
0

varför missar alltid trollen? är nog inne för lite..:S

hittade ett troll på jesus i fokus - hon var oskuld och gravid. gud pratade med henne samtliga gånger per dag. när gud gjorde henne gravid fick hon även flatlöss. så nu bär hon på guds unge och flatlöss….. EEH Skrikandes

idaleck
0

#40 HAHA

[Castaway]
0

#40 Hahaha, såna troll är <3

Girlie
0

Jag saknar trollet lite. Alla intriger är ju bättre än TV.

Grodan
0

jag vet fortfarande inte vilket trollet är

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TienMu
0

Troll….Förvånad… vem e trollet?

mamma mia….

bäst å ta råttsen i säkerhet…..

Maliceangel
0

Men =P Efter redan 3:e inlägget eller något så lyser det troll om användaren!

Maliceangel
0

Har det inte varit ovanligt många troll dom senaste dagarna föresten?

[Castaway]
0

#47 jo : o jag tycker det jag också

UpptagetNamn
0

Kan ni inte säga vem trollet är?
jag är lite trög så fattar inte.

ladysurprise
0

#47 de är trollens tid hehe

Ninja
0

Rosalie90, Carina90, Miss_Maskerad, Dumbo är trollets olika nick

Daydreams
0

och ett till nytt

Grodan
0

#51 oki, tack ninja

fast vet inte om de är så farliga, jag har svårt att bry mig så mkt

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ladysurprise
0

Vilket är de nya då?

Daydreams
0

Fast kanske nödvändigt att bry sig när dom stjäler bilder från folk och lägger ut som sina egna på forumet.

ladysurprise
0

#55 DE tycker jag är MYCKe dålig stil

Citronen
0

# 56 håller med dig

RatLover
0

Haha shit vad mycket jag har missat ;P Får aaaaaldrig vara borta såhär länge från rif nå mer ;)

darkness
0

ni är konstiga haha ;)   Oskyldig  men roliga :D

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

RatLover
0

det är sånna vi är, knäppisar ;D eller.. jag iaf :P