Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 520 ggr
svartmask
0

mysko favorit =P

Sid är helt galen i mitt de där försvarslypsylet som ja brukar ha på läpparna, man kan ju ha de som smör och alltså äta de. men undrar ja om de måhända kan vara farligt för min lilla sötnos som brukar slicka bort de från mina läppar.

Och vad har era råttor för ovanliga favoriter? ^^

Allamej
0

Var glad att han bara slickar… jag har aldrig på mig försvarets om jag ska gosa råttor… o nej..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

SweGizmo
0

min ena tös försökte slicka i sej Mygg-gift som man kan ta på armarna och ben för att slippa knotten;) hehe…

Min blogg: SweGizmo.se

idaleck
0

Mina är också förtjusta i försvarets hudsalva.  =)
Farligt är det inte eftersom det som sagt är ätbart. Däremot är det väldigt fett.
Min Fille snodde en sån och innan jag han upptäcka det hade han satt i sig en hel del hudsalva… Men han lever och frodas och blev inte smällfet.

Stephanie
0

Sedan jag skaffade råttor har jag aldrig haft en försvarets-hudsalva som klarat sig undan råttänder hela livet ^^ Har hittat många såna helt söndertuggade med locket i vita småbitar och en helt tom grön hylsa.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

svartmask
0

hehe =P de kittlar dödsskönt i kistan för en råtta de^^

Girlie
0

Jag har blivit duktigare att inte ha dem framme där råttorna får härja så nu har de senaste klarat sig. De värsta de har gjort var att gnaga IGENOM en väska för att ta sig till innerfickan där jag hade Armens Hudsalva.

Terato
0

Haha, råttor älskar ju försvarets hudsalva! Det är nästan allmän vetskap! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se