OT - Nu är han född!

Charmknutte! 
STORT grattis!

Grattis (:
Vilket vackert barn ni fått! Stort grattis! 
Grattis : D

Grattis!!!

Grattis!! :D

Åh så fin han är! Inte utan att man känner lite längtan efter en egen liten.. :)

Grattis till bebisen :D
Vill inte sno tråden…men den här killen är mitt första barn. Han gick ut naturvetenskapliga igår… och i förrgår var han ett litet knyte på endast 2700 gram som låg på mitt bröst på BB

Gissa hur stolt du blir om 18 år!
Massor med lyckönskningar Magda!

Grattis!!!! Välkommen till världen lilla Eric!
Åh vilken fin grabb! Gratulerar! Ibland får jag en sån skrämmande lust att ha barn men nej… Minst tio år till ska jag vänta tills jag har tid med sånt.

Jag vill också ha barn.. Fast jag bara är 14 x() Fast jag ska nog också vänta lite.. :P Hoppas han tkr om råttan han ska få träffa då och inte skakar den för mkt! :P GRATTIS!!! :D

Jag vill tvärtom alla andra inte ha barn. Men denna var faktiskt riktigt söt.
Gratulerar till Pinkisen Magda!
Ser lite buter ut va ;) hehe.. Vist man vill väll ha barn i framtiden men fy för att trycka ut dom o sen tråtsålden.. mammas yngst är i trots ålden o han är väll 6 nu ( han har vart i tråtsålden LÄNGE nu) Fy F*N, han går o hittar på saker man inte gjort o han gör de så tro värdigt.. man har ju vart med om att dom brukar va lite bråkiga o tråtsiga men han är nog en av dom värsta.. Hjälpt mamma MYCKE med hennes 4 ungar (jag är inte inräknad så vi är 5 syskon) Så jag är väll förberäd ;). Mammas yngsta (Hampus) var så snäll o lugn som liten bäbis men fy vilket bakslag de blev när han blev några år..
Säger det igen… Supersöt bebis, han kommer att förut charma sina föräldrar få flickorna på fall om 15 år. Sånt ser man 
Grattis Grattis!
Grattis till båda barnen som finns representerade på sidan! Även om den ena gratulaionen kommer några år sent;D
Grattis:D och lycka till^^
Så söt han är…
Min blogg: SweGizmo.se
Stort grattis! :D Längtar verkligen tills jag någon gång får barn :'D
Mvh Nathalie

Åh vad roligt Magda!! Grattis grattis!! ^^,

grattis=) blir nästan sugen på en sj!!
Qui dormit, non peccat
Grattis! vilken sötboll :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Åh en underbar gottdoftande människobebis
Stort Grattis till lill palten.
Grattis till er!! Så fin han är!! 
Grattis!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Grattis :D
tack för alla grattisen :) det är underbart att ha en liten!! han luktar så gott och jag kan ligga och titta på honom hela dagarna utan problem! sååå söt! råttorna är väldans nyfikna på honom iallafall! Danlee trycker nosen mot gallret hela tiden *s* men vi tar det lite lugnt med introduktionerna!
och hunden har nog blivit skendräktig.. det är lite små besvärligt att få henne att ta det lugnt och inse att han är människobebbe och ska skötas av mig och inte valp som hon måste ta hand om ;)
men alla djur som är presenterade hittills har tagit det bra iallafall.. nyfikna och glada, till och med katterna!!

#29 haha, vad ni än gör: LÄGG INTE ERIC I HUNDKORGEN!! :O ;) då kommer ni nog aldrig få tillbax honom.: :P
Åhh vilken fin liten kille.. stort grattis!

Grattis! ^__^

#29 Det är lite skumt det där med skendräktighet på hundar. Min hund blir skendräktig när jag får råttungar! 

#33 xD Vilken söt hund! När min hund löpte så tog hon mina gossedjur och bäddade ner dom i korgen! x) Jättegulligt! (nu är hon tyvärr död..)
Hm, såg nu att mitt grattis inte verkade komma med. Så GRATTIS igen! =D

Mvh Stephanie 

Naaw, så sööt. Grattis ^__^
grattis magda, är glad att du fick ut ungen innan 6 juni!

Aww vilken gulle plutt! =D Grattis <3<3333333