Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 386 ggr
ladysurprise
0

Luktar de mindre med spån?

har ju haft tidningspaper till mina råttor men de luktar för mycke.. Luktar de mindre med lövträds spån? har fåt för mig att de gör de

niffen
0

Ja, men behöver ju byta tidningspappret efter några minuter om man inte vill att det ska lukta…

Citronen
0

Det lukar mindre med spån tycker jag men tänk  att välja rätt spån bara.

sussa08
0

Jag tycker toalätt är kanoon, luktar nästan inte alls :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

ladysurprise
0

har nämligen lakt in de nu för varken min kille eller jag stog ut med tidnings papper..

ladysurprise
0

jag har blandat ut med toalet o spån nu försöker göra dom rums rena med nu

Stephanie
0

Tidningspapper är nog det värsta i luktväg ^^ Byt till något lövträdsspån/flis du =)

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ladysurprise
0

Min kille höl på att slänga ut dom för han tyckte att de luktade så sa han men han brukar inte mena de han säjer.. fast jag var med tröt på de ibland hehe..

KickanW
0

Apsflis är det jag använt som luktat absolut minst. Både toa-lätt och tidningspapper luktar rätt mycket rätt fort.

Yeay
0

Jag tycker toa-lätt är bra, luktar nästan ingenting alls :)

UpptagetNamn
0

jag tycker också att toa-lätt är bra, men sen beror det ju på hur offta man städar.

Kirameki
0

Alltså, felet med toalätt tycker jag framförallt är att det luktar så jäkla äckligt redan innan det är nerkissat! Har kört på tidningar/toalåda med toalätt, men jag ska snart gå över till bokflis i några veckor för att se hur det funkar. Byter jag tidningar varannan dag tycker jag dock att lukten är helt okej :)