Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1674 ggr
Absinthe
0

Äntligen, han kmr hem!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter några missöden så är det äntligen fixat att min lille kille som just nu befinner sig på Mön i danmark hos Sigge62 kommer till sverige på tisdag. Sigge62 möter upp Pandae här på forumet i Stege, sen är han på väg hem. Helt underbart! Sen kommer han hem hit på fredag. *glädjetår*

Gud efter mycket om och men ska han äntligen hem, är sååå glad att det har löst sig. Ville bara dela med om att i lite hemskheter blir det lite glädje. Och han är så efterlängtad så jag har inte vetat vart jag skulle ta vägen innan.

Yay, he is comming back to me! ^^,

Niffen också glad då? =)

Tack Pandae, du är en ängel som hjälper mig med detta!!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=990d0712-8e99-4930-9891-cc99096d5f7e&Filename=butter scotch 018.JPG)

(zickan är fotografen till denna bilden.)

RatLover
0

Men guuuuuuuud så sööt!!! Grattisgrattisgrattis! :D

Absinthe
0

Ny bild när han är lite större också. Niffen som är fotograf till denna.

TienMu
0

Å va skönt! å så söt han va då…lille skrutten! :)

RatLover
0

Åååh sluta!! Nu kommer jag vara bäbis sjuk i flera veckor! Otroligt söt :D

Absinthe
0

Javisst är han sötnöten själv.. =)
Så glad att jag får hem honom snart! ^^,

Absinthe
0

Hihi, måste lägga in en söt bild till på honom som zickan tagit.. =)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ecd08d52-dd9e-4ff7-b97d-7d66b4e6e60a&Filename=butter scotch 019.JPG)

Daydreams
0

Vad härligt att du äntligen får hem honom!!!

niffen
0

Han är UNDERBAR! Sååååå superduperglad att han har kommit tillrätta(snart), och det är fler här hemma som tycker det också (syskon)! Jag är ordlös, blir så glad bara!  SkrattandeKyss

Lille Herman bubben, äntligen får du honom, Linda!

Bellen
0

Jaaa!! Jag har saknat honom, sen han åkte, men tur att han kommer hem snart!  Kyss

Absinthe
0

Mm, ska bli så skönt, efter allt som har varit upp och ner nu och få hem honom. Ska pussa på honom och gosa och pussa lite till på honom! ^^,

keiko
0

Skönt att det löser sig! En eloge till Pandae som hjälper dig.

Grodan
0

vi är säkert flera som undrar vad det är för missöden… Fot i munnnen

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Castaway]
0

vi är flera! (;

niffen
0

Möjligt att när det verkligen, verkligen är löst, kommer ut vad det var… Kanske inte ens då, men Grodan kan ju kanske PM:a DD eller Absinthe?   :P

Kirameki
0

Meh. Vi är många som undrar :O Jaja, jag kan klara mig utan att få veta :)

Daydreams
0

Varfør ska JAG pmas? Jag ær inte inblandad.

Bim
0

jag gillar inte råttor längre.. Dom är för söta x)

Absinthe
0

Niffen menade säkert Pandae.. =)

Huvudsaken är väl att allt är löst iaf, Tisdag tisdag sen lär jag vara otålig tills på fredag.. ^^,

Denna kommentar har tagits bort.
niffen
0

Ja, jag menade Pandae, jag blandar ihop Daydreams och Pandae.. Ni bor på samma ställe och gör saker med varann hela tiden  :P

SweGizmo
0

så fin han e^^

Min blogg: SweGizmo.se

Absinthe
0

I övermorgon vid 14 tiden är Pandae i Stege och får honom med sig tillbaka till Malmö. Sötnöten. Lovar sen att jag ska ta massa nya bilder på honom och lägga in en presentation om honom nästa helg.. ^^,

RatLover
0

Vad skönt att allt löser sig :)

zickan
0

skönt att han äntligen är på väg hem :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Grodan
0

Råttan skulle åka från zickan till absinthe och mellanlandade hos niffen och i danmark - det var historien, men faktum är att det inte framgår eg alls.

Ibland blir transporter ganska "roliga". Karl-Oskar (som eg heter nåt annat) t ex hamnade en vecka i Värmland på vägen från Skåne till Stockholm…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Regn
0

Naaaaw, gulleplutten Kyss

empan-hampus
0

Vilken sötnos! <33<3

Absinthe
0

Imorgon! *glader*

Jo resan skulle vara från zickan till niffen (sthlm) sen från Sigge62 (sthlm -> Malmö) Men hamnade på Mön, sydligare danmark.

Så han är lite berest kan man säga. Blir till Malmö imorgon och på fredag till Kvidinge och sen hämtar jag honom där hem till Klippan. Sen ska han få vila här och ska absolut ingen annanstans, ska få bli gammal ihop med mina andra hanar. Ska ta en fotosession med alla grabbarna sen så ska jag göra en tråd om mina killar, focus på Herman kanske. (Niffen har döpt honom)

Absinthe
0

Idag, och sen på fredag kör jag till Kvidinge och hämtar honom.

*längtar*

Pandae
0

Nu e Herman hemma hos mig och gosar med sina filtar i buren:). En riktig goseplutt är han ju^,^

Allting har gått vägen idag, dock var det nära att jag fastnade i Voldingborg. Alla tåg utom mitt var inställt när jag kom dit:O Det var värmen som spökade och påverkade rälsarna>_<.

Har två bilder på den lille:P!

Pandae
0

Påväg i transportburen=)

Pandae
0

Och en till

.. ska se om jag kan ta bilder sen här hemma men tyckte att han ska få lite ro först innan jag kommer och tar fram den läskiga kameranGlad

Absinthe
0

Tack Pandae!

Min lille plutt! ^^, Han ska jag pussa på på fredag!

TienMu
0

OMFG!!! Så sööt…å han matchar ju till de gröna i reseburen ;)

RatLover
0

Men vad sööt! Du borde ha han hemma nu va? :D

Absinthe
0

Jaadå, han är hemma.
Fotografering imorgon! =)

UpptagetNamn
0

Vad söööt ^^

Vad har den för färg?

Absinthe
0

Han är blue.. =)

Hmm bilderna blev inget vidare bra som jag tog ska låna hem en annan kamera imorgon eller övermorgon så jag kan ta nya bilder på honom och lägga in.. =)

TienMu
0

Å ja vill se!!! :)

zickan
0

:-).. skönt att lill grabben kommit hem.. Hans syster sitter ännu och väntar på att få komma med någon transport mot värmland.
Men ser ut som att hon inte kommer att komma till ann_louise :-/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

UpptagetNamn
0

Åå, jag vill också ha en sån färg ^^

Mezzzanina
0

Han är verkligen verkligen vacker!!!Gud så söt!!!!