Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 837 ggr
LimE-6
0

Var bara tvungen! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, nog märks det att det är pojkar jag har! =P

Favoritstället mellan mina tuttar =) Titta in bilden, sjukt gulligt! =)

LimE-6
0

Ni får en till bild =)

Ladyinred
0

smygporr Cool

Mastoll
0

Haha, mysigt ;D

ladysurprise
0

Nä men fy då;) rått snusk  hahah

Absinthe
0

=O Cencurera så småbarnen inte frågar mamma och pappa om råttorna bor med boobsen.. =P

Tramsa
0

Vilken söt liten råtta!

LimE-6
0

#2 Faan du kom på mig! ;) =P

#3 Ja lite smått, sålänge dom håller klorna i styr! =)

#4 Hehe ja men frågan är om det är jag eler dom som är snuskiga, jag bara sätt där och lät det hända liksom! =P Haha

#5 Haha ja kanske är bäst så.. =P

LimE-6
0

#6 Tack så mycket! Han är en lite mammagris! =P

ladysurprise
0

#7 helt klart råttan då som har snusk i huvet ;)

LimE-6
0

#9 Hehe jag tror så åxå, han ska alltid ner mellan brösten på mig! =P Men lite mysigt är det med pälsen mot huden! =)

ladysurprise
0

Jo vist är de ;) mina killar har med en förmåga att kryp in där o in vid byks benet hehe

Falurven
0

Haha, sådär är det med mina också :D:D Mellan tuttarna ska man vara! Likadant med mina ormar ;O

Mvh Nathalie

ladysurprise
0

Måste va för att de är varm o skönt.. Vår orm brukar dåk bara hänga på armen o se du ut ;)

MentalDistress
0

#12 hehe, hade jag haft en orm i urringningen hade jag svimmat. Vackra djur men av nån anledning får jag panik bara av att se dem på tv. :/

Falurven
0

#14 - Såhär i värmen tycker jag det svalkar jätteskönt xD Men nog kan jag medge att första gången dom kilade ner där var en mardröm XD Dom VILLE inte ut heller så nog var det läskigt alltid XD

Mvh Nathalie

ladysurprise
0

#14 tycker de är synd att endel är så rädda för dom när dom är så vakra.. sen ska man ju ha respäkt med dom.. jag bli tex helt vit när hon fräser o är sur för jag är så otroligt rädd för smata om hon skulle huga..

MentalDistress
0

**#15 & 16

**jag har hört att de har sån där "klapp-hörna" på skansen där man kan få klappa ormar och få hjälp med fobi, har faktiskt funderat på det. Vore lite coolt att iaf ha klappat än, men som sagt får jag ju panik *arg på mig själv*

ladysurprise
0

jag var lite rädd för dom inan vi köpte Nina men sen har de blivit bättre o bättre.. Hehe min syster skrek COOLT rakt ut när hon fick veta hahah..

Falurven
0

#17 - En sån hörna skulle jag vilja besöka :D Du borde försöka tycker jag ;D Jag har tvingat många här hemma att peta på mina ormar xD Dom flesta har till och med hållt i ormarna efter att våga röra :)

#14 - Jaa, det där med fräsande ormar känner jag till, snacka om att dom kan bli läskiga ibland! Mina brukar "smattra" med svansen när dom är arga ;O

Mvh Nathalie

MentalDistress
0

#19 Jo jag ska nog försöka våga iaf! Känner att den fobin gått för långt nu x(

Psykbollen
0

#17 Jag har klappat ormar där :P ^^' Man kan klappa spindlar också, fast tycker inte om spindlar så jag nöjer mig med ormen xP

LimE-6
0

Jasså så nu pratar vi om ormar istället =P jaja.. ja ormar är lite smått speciella.. har lite svårt för dom.. men har lärt mig att kunna vara nära dom iochmed djurjouren som vi hade i 2.an och 3.an.. då var man nämligen tvungen att byta vatten till ormarna vilket inte var så lätt med tanke på att dom oftast låg under den tunga vattenskålen!

ladysurprise
0

Hehe ja de råkade vänd..

MentalDistress
0

#22 då är du min nya idol! jag hade nog inte vågat, fast jag vill! >.<

LimE-6
0

#24 Hehe okej.. Nej jag vågade egentligen inte heller men vad gör man inte om man vill ha bra betyg liksom.. De har bara Mjölksnokar och Majsormar så att det var ju relativt små iaf.. Men han Majsormen var smått aggresiv och hade bitit en kille i paralellklassen i näsan =P Fast han retade upp honom och får då skylla sig själv!

Att hålla i Majsormsbebisarna var dock inga problem, dom var ju så små och nästan söta! =P

silverorm
0

Ang ormfobi blev jag botad av min majsis Lill-Eva… hon är 7 år nu, o för några år sen hade jag inflammation i axeln, varje morgon innan terrariet startade (timer till ljus o värme) kom hon ut självmant o lade sig under mitt nattlinne runt min värkande o heta axel….jag fick kyla o hon fick värme! Bra va!!Glad Bevisligen går de inte bara på instinkt…Flört

LimE-6
0

#26 hehe vad gulligt..

svartmask
0

hehe snor tråden lite^^ måste bara få lägga upp min "horayy for boobies"- bild ^^