Vackra smycken säljes!

Halsband i form av en mus/råtta i ev tenn med glaspärla som mage!
100 kr st (inkl. porto & läderband)
Vinsten/förtjänsten går till SVEMUS - Svenska Musklubben!
färger
- ljusblå
- mörkblå
- röd
- lila
- grön
- svart (ej genomskinlig)
kontakta mig via pm för beställning, info om betalningssätt etc

De är ju så himla fina!
Ni som har ett sånt här smycke - kan ni inte berätta för alla här inne hur fint det är?

hur stora är de?
Längd: 3 cm. Höjd: 2 cm.
Jag har en sådan blå som jag fått i gåva. Den är jättefin!
Hänget är lite drygt 3 cm långt.

Såna kan man ha som pris i tävlingar ;)

Jäklar så fiina!!!! så sugen ja blev på en sån nu då! *funderar*
#6 jo, men jag kan inte skänka mer av mig själv… vill gärna ha in vad jag gett för dem och få in en slant till SVEMUS - klubben är bankrutt - så att vi åtminstone kan ge ut våran medlemstidning
#9 Tycker jag med, är så glad att jag hittade dem! (via en tjej på tradera! kram till henne!)
Finns det någon grön kvar?

Såg att Grodan hade en sån på sig på årsmötet. Dom är sjukt söta. Är riktigt sugen på en själv!
Jag hade velat ha en ljusblå =)
#12 jupp
#13 alltid! 
#14 finns några ljusblå
Tar du med och säljer på aprilutställningen/stora vår? För om jag ser dem i verkligheten kanske jag inte kan låta bli :P
vet inte, beror på om SVEMUS kan få hyra ett bord mkt billigt, men inte säkert att jag vill låsa mig vid ett bord å sälja pryttlar… tycker det känns lite… hm… mja… sådär… urk… desperat lixom 
Hej. jag är sugen på en sån. kan du skicka lite info? vilka färger finns kvar och så!
#19 alla färger finns i skrivande stund
snälla kan ni inte handla smycken nu? jag behöver pengar till att trycka HUSMUSEN - SVEMUS klubbtidning!!!
#21 jupp, finns
#16 nej, kommer inte att sälja på lördag, hinner inte

#22 Om jag köper här och nu då, kan du lämna i morgon?
WEEEEEEEEE ! Jag fick en idag i födelsedagspresent *hurra hurra*
Jag har inte ens kollat den här tråden för jag visste att jag bara skulle bli sugen, så det va en uppskattad present !!
Jättefina e dom, men dom fanns ju inte i brunt hehe xD

Åh gud så fint! Sånt vill jag ha, fast jag får inte pengar förens jag fyller år den 24e.. :(
Åh! Jag vill ha!
Genast, nu med en gång!
Kan man betala med internetbanken och sen få det skickat till sig? Hoppas det går bra:) Skulle vilja ha två i så fall, ett svart och ett rött. Ska jag pm:a min adress kanske? Och så skulle jag vilja ha ett kontonr om det går bra…
Finns det några kvar?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag vill jätte gärna köpa av dig grodan.. färg spelar ingen roll alls.. kontakta mig hur jag betalar dig bara.. kramar

har du några halsband kvar??
Qui dormit, non peccat
Hur långt är själva halsbandet? Kan nog tänkas vilja köpa ett, men jag pallar inte korta halsband… >.>
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#32 Jo kom igen,strypkoppel är din grej ;D

#32 Det är en svart, tunn lädersnodd…och den är ganska lång. Du kan ha råttan mellan tuttarna om du vill :-P
#32 På min är den iaf jättelång!

#34 HAHAHA!
#33: Höhö näver! x)
#34: Ok ^^ Fast hur långt är långt? jag har tjock hals liksom xD
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram