Hur gammal blev er äldsta råtta ?
som rubriken lyder så undrar jag av ren nyfikenhet hur gammal er äldsta råtta blev :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
2.3 år ungefär.
Den äldsta avlivades dagen före sin 3-årsdag.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

2.5 år
ca 4 år
Lite över 4 år - Egenuppfödd

Jag har en tjej här nu som är 3½ år och är ganska pigg och bra,har lite svårt med att hoppa som hon gjorde förr i tiden och hon är fortfarande en flockens ledare
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Min Baloo fick somna in exakt två veckor före sin 3-årsdag.. Han är än så länge den äldsta.
3 år och 9 månader.. Zoo-råtta.
2 år 10 månader ungefär.

3,7 år min älskade gertrud..

min doris vart bara ca: 2.6 år gammal bara.snyft

Jag har "slarvat bort" dödsdatum för nästan alla mina råttor som dött, så jag vet inte riktigt
(Kan man ringa registratorn och fråga? Det känns ganska dumt…) Men den äldsta blev ungefär 2 och ett halvt år.

Har en som blir snart 3 år.
Jätte pigg, piggare än en av mina råttor som är 1 år,
3,2 år men han avlivades pga canser
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

2 år 6 mån (än så länge).
Min äldsta blev 2 år 11 mån - en zookastrat. Näst äldst 2 år 7 mån Arinella´s Cirkusprinsessa, salig i åminnelse, min första uppfödarråtta.

min äldsta blev 2år,1mån o 3dagar, avlivades pga ålderdom…:(

3,5

2 år och 8 månader..
Har bara haft en råtta, hennes största fobi var andra råttor, därför var hon ensam..
Hon blev 2.2 år ungefär, vet ej riktigt när hon föddes, hon ville bli räddad från ormarna som hon skulle till…*hemska tanke..

Min äldsta var Oliwia (omplacering) hon blev 3 år 2 månader och 3 dagar innan hon somnade in fridfullt i min famn här hemma.

Min älsta blev 3 år och ca 2 veckor gammal

Zingo, hon blev 2 år och 8 månader

3 år han dog en månad efter att ha hade fyllt 3

Arinella´s Drake gick bort för ett tag sedan, han blev 2år 9m 3v

Jag har bara haft omplaceringar/tamråttor som lämnats in till mina kompisars tropikaffär till ormmat tidigare och har aldrig vetat hur gamla dom varit när jag fick dom.
Men i flocken jag har nu med stamtavleråttor är den äldsta 2 år och 2 månader.

Min äldsta blev 7 år
#30 va? säkert?
Min blogg: SweGizmo.se

#31 japp var två när jag fick honom och sen hade jag honom i 5 år.
min andra råtta blev 5år.
Det tror jag när jag ser det… ;)
Jag håller med Niffen! ;)

putt
jag vet att min råtta e ungefär 3 år jag var jätte oansvarig första året och det ångrar jag 
fast han har inte gått bort än det e ja glad för min älskade chille :)

Ni kan fråga mina polare om hur gammal han blev ;P ;P *skoja*