Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 309 ggr
lindapluttanbusan
0

Krig om majskolven

I går fick mina skönheter majskolv.. det är väldigt populärt.. i går var det dock extra poppis.. vet ej varför.. dom vart som tokiga och drog i den där stackars majskolven.. alla skulle dra åt varsitt håll.. Hysset tog genast över kampen och jagade bort dom andra..det var hennes majskolv.. ingen annnas. Så det slutade med att Hysset försökte slita ut majskolven ur buren, majskolven var nästan större än vad hon var. ner på golvet kom hon.. sen släpade hon och drog.. jag vt inte hur länge hon höll på.. hon skulle ha in den under soffan.. skamm den som ger sig.. efter typ 20 minuter kämpande så bröt jag in och la upp majskolven och hysset i buren igen.. hon såg så himla grinig ut.. allt det där kämpandet för ingenting.. I morse så hämnades hon, hade legat och ätit choklad i sängen. så choklad kakan låg kvar (dum som jag är) så hysset snodde den varma rinniga chokladen och drog den över hela sängen fram och tillbala.. så det var bara byta lakan.. choklad över allt.. hela sängen.. jävla hysset..

Så nu är hysset inne i buren och jag på arbetet och hysset blir nog kvar inne i buren resten av kvällen.. om jag får bestämma.. hehe..

Ninja
0

Jag gjorde samma sak förut, men var snäppet elakare.. hängde upp majskolen så att ingen kunde springa iväg med den hur mycket dom än försökte, och så hängde den ganska högt så alla var tvugna att sträcka lite på sig.

*muhahaha*