Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 583 ggr
hus-musen
0

råtta omplaceras/säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag vill omplacera min råtta Mjau på grund av att han är aggresiv och bits.

• födelsedatum - 7 september 2007..
  • färg, teckning o hårlag -black husky roan
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)- 13 st
  • faderns namn, födelsedatum, vikt- vet inte
  • moderns namn, födelsedatum, vikt -vet inte
  • omplacering på grund av aggresivitet fungerar dock bra i grupp
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb-vill helst omplacera,  oreggad
  • ort där råttan/råttorna finns finns i sthlm/hägersten
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) ring på 0730308264 eller skicka mail till hus_musen@hotmail.com

klarar inte av att ta hand om honom längre då jag inte kan städa buren  utan att han attackerar.. han tycker inte om att bli upplyft eller klappad, men accepterar försiktig beröring.. han går som sagt bra i flock, det har aldrig varit några problem.. (han har en introducering bakom sig) det gör mig ont men jag orkar inte med honom för de andra råttorna blir lidande.. dessutom så för han inte den uppmärksamhet och kärlek han förtjänar..

hans bror Whiskas är världens gosråtta och har aldrig bitit eller visat några aggresiva tendenser, så kanske ändrar Mjau beteende om han kommer till en ny flock!

jag vet att minimumpriset är satt på 100 kr i annonsreglerna men ett gott hem är viktigare än priset. om någon vill prova Mjau i en vecka så går det bra oxå, finns kanske nån som har bättre hand om honom än vad jag har..

det är råttan utan pannfläck annonsen handlar om..

Qui dormit, non peccat

Daydreams
0

Föreslår avlivning då han knappast kommer att må bättre av att flytta runt.

hus-musen
0

nee jag vet de.. men de är värt ett försökGråter

Qui dormit, non peccat

Daydreams
0

Eftersom han biter människor, så har han en störning. Om inte du har varit elak mot honom, vilket jag inte tror. Alltså gör du fel mot honom om du skickar honom vidare.

hus-musen
0

ja jag funderade mycket på de.. men eftersom han går bra ihop med andra råttor så vill jag ge honom en chans ändå.. avlivning är sista utvägen för mig..

Qui dormit, non peccat

empan-hampus
0

Jag var tvungen att avliva min Elliot som jag försökte omplacera här för ett tag sen.. han hade samma beteende.. =(

Inlägget är låst för nya kommentarer