Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 563 ggr
ladysurprise
0

Rått ungar kan tingas nu =)..

• Födelse dag: 2008- 05- 21
  • Mamman: Black Hooded, pappan: Black Hooded eller Agouti European Berkshire
  • Håranlag: Släta
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: 17 vid födslen. Ver ej än hur måna vid avvänjningen
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Iglo, vet ej födelsedatumet men har är runt 5 månader. vikt lite mer än 300g
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Twiix, Vet ej födelsedatumen men hon är med runt 5 månader. vikt runt 300g (lite svår att väga. Hon vill aldrig va kvar i vågen ;)..)
  • syfte med parningen: parningen var en tjuv parning aså inte planerad.
  • pris: 100kr råttorna är inte regade i SRS eller annan klubb.
  • ort där dom fins: Alvesta småland
  • Pma mig, mejla (gumman_89_1@hotmail.com) eller ring 0763174866 nås lättast efter 17;00 på vardagar o hela dagen på helgen.

Som jag har skrivit så är de en tjuv parning.. Dom kom lösa på rumet när jag inte var hemm o hade roligt.. Mamma rinde mig o beräta deta.. Hade en hane jag var tvungen att avliva på grund av tempraments fel. Sa till mamma att fånga in han först för att minska risken att han prade sig.

Lite om mamma råtta:

Hon är en mycke sosial o arlärt råtta. Undersöker allt hon kommer åt. Aldrig bitit förutom nu när hon var med ungar.. Har aldrig visat något teken på agresivitet.

Hanen som lever:

han är en super go råtta.. Älskar att bli klapad o kelad med. ALDRIG bitit någon o inte häller visat något teken på agresivitet. han är en cool o super lugn råtta. 

Och som sakt så har jag avlivat en hane med tempraments fel som jag hoppas inte är far till ungarna..

MVH Lina

svartmask
0

synd att du bor så långt ifrån, annars hade jag varit riktigt intresserad av två sötnosar^^

Grodan
0

*putt*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ladysurprise
0

Har nu blivit mer säker på vem som är pappan men jag kan ju inte va helt säker.. Tror att de är hanen som lever..

har fått 10 tjejer o 7 killar vad jag kan se..

Inlägget är låst för nya kommentarer