Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 525 ggr
ladysurprise
0

OT The Grudge2. Hur många har set?

Ser den nu på TV 1000.. Är ingen skräkfilms mäniska så är liv rädd.. Håller på att skita ner mig hahahah

Absinthe
0

Haha den var inte så farlig, men tycker the grudge både ettan och tvåan är dåliga..
Men sen ääälskar jag att blir riktigt rädd för filmer, men kan inte påstå att jag är lättskrämd med filmer.. =)

ladysurprise
0

#1 tycker dom är jätte äkliga.. måste byta kanal ibland för att inte göra i byxan.. Tror jag måste ta fram blöjan hahaha

Ninja
0

Har sett ettan, den gjorde att jag inte vill se tvåan.. sååå tråkig film.

Psykbollen
0

Har sett ettan :O Den är jätteläskig så tänker verkligen inte se tvåan >.<

ladysurprise
0

Den håller mig uppvakat hahahah men sen är jag en redig fegis när de gäller såna filmer

Allamej
0

The grudge är väl inte dålig i sig, orginalversionen är läbbig… men jag har seriösa problem med dom nya skräckfilmsmonstren… det där hackiga sättet dom rör sig på, och deras ljud… ger mig the shilly willies

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ladysurprise
0

#6 för mig är de där hakiga läskigt..

Daydreams
0

Jag blev så besviken på ettan, så jag orkade inte ens se færdigt den. HAr inte sett tvåan och kommer nog inte att se den heller.

zickan
0

jag började se på den men sedan blev det mest att jag surfade på internet under tiden jag såg den. var inte alls bra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lollo86
0

#0 hahahahha jag höll på å skita ner mig när jag såg första filmen ;D undra om jag ska se den andra då? :D

ladysurprise
0

#10 jag har inte set Ettan för att fålk sa att den var jätte äklig o så var de inte meningen att jag skulle se tvåna häller men haha de såg man hur de gick.. Den råkade ju va på tv o så ville min killes kompis se de´n så ujag sat o kikade mellan fingrana ;)

Terato
0

Tyckte ettan var jättedålig. Men läskig! Jag hade jättesvårt för det där jäkla ljudet "monstret" gör!

Men jag är riktigt lättskrämd. Ibland måste jag stänga av filmer när vi sitter och tittar för att jag mår så dåligt av dem!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Sarakechi
0

Tvåan var askass..
Den där fula ungen tog typ en halvtimme på sej å komma fram..å så de där störiga ljudet..

En stor suck helt enkelt…

TienMu
0

#13 haha…..totally agree…..*lol*

hus-musen
0

sååå japansk film!! lite för mycket symbolik som alltid men man hoppa till ändå när knäppungen hoppa fram utan förvarning! men helhetsbetyget är inte högt direkt..2/5 tycker jag..går o se men helst inte..

Qui dormit, non peccat

Psykbollen
0

#12 Gillar inte heller det ljudet :P När jag är ensam hemma på kvällen inbillar jag mig ibland att det helt plötsligt ska börja låta så och att den där… saken ska komma fram O.o