Så sött man hittar

gulliga men vad tråkigt att dom skriver mouse när det är råttor
HAHA! "MMM" :DD
/Karoline.
hihi ^^ Daydreams jag tror itne dom kan svenska ^^ *sämst humor*
Men usch så söta"
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

asg
Haha förlåt :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Otroligt söta bilder men jag tycker nästan (bara nästan) synd om katten… man ser verkligen att detta är under dess värdighet… :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Fast du kanske borde länka till den som tagit bilderna, tror inte denna person vill att du använder bilderna hur du vill.
Fast söta var dom verkligen.
≧◔◡◔≦

snäll katt :O

aaaww!! Så söta dem är! :D:D <3
Hihi, fina… Gillar när man lyckas få med tungan utanfär munnen så där. Fast jag tror att musungarna på katten är en photoshop-produkt…
#14 Både örat och ögonlocket har ju formats efter bebbarna, jag tycker inte att det ser fejk ut.
Kanske inte… Men ljuset är helt olika. Öron kan man också böja i photoshop ;) Men vad gör det, det är ju en rolig bild!
Naaw gud vad sööta ;)
Frågan är ju om så små bebbar kan vara så tunga att de trycker ner ögonlocket så mycket, och kattöron brukar vara ganska styva så att de inte böjer sig på det sättet om det blir lite tyngd på det.. och så är musingarna (iaf en av dom) i annat fokus än katten.. osv. Nu när jag kollat lite nograbnnare tror jag det är någon som lekt lite jag med. ;)
Hur som hellst är den söt ;P

så sött
vet inte hur sött detta är men, jag målade en liten serie igår om just "den där" blicken som råttor kan ge när man har mat med sej;) hehe…
man kan ju inte motstå dem ögonen….
Min blogg: SweGizmo.se
FAN VA SÖÖÖÖT!!!!! Grymt SweGizmo :D
tack tack^^ hehe
Min blogg: SweGizmo.se
Gillar hängmattan i #0, riktigt snygg! 
jo bilden på katten och mössen var söta, men ack så photoshoppade :)
Håller med #25. Katt/bebisbilden är helt klart photoshoppad =P Fast söt ändå.

Mvh Stephanie