Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 409 ggr
lindapluttanbusan
0

Avlivning

Det värsta med att ha djur är att vara den där bödeln som bestämmer när dom måste få somna in.. jag vet att det är det bästa för dom.. men fy faan vad det ont det gör.. I dag har min lilla rance fått somna in.. hon orkade inte stå emot rosslet längre.. hon lämnart ett stort tomrum efter sig.. Usch.. tårana bara rinner.. usch.. men jag vet att hon har det super bra nu.. men det värsta jag vet är att sörja.. det finns inget värre.. det är en sådan saknad..

jaja jag ville väl mest skriva av mig lite..

snyft

KickanW
0

Usch, jag vet hur det är. Har aldrig behövt ta det beslutet på råttor men andra djur… Det är hemskt. Bäst är ju om de kan somna in själva, utan att ha behövt lida!

Bullerbytjejen
0

skickar massa tröstkramar, det e inte alls lätt det där @-->

Daydreams
0

Beklagar sorgen vännen:( vet hur ont det gör.

Massa kramar

lindapluttanbusan
0

#3 tack för allt stöd gumman..du anar inte vad det betyder.. *kramar om*

[Castaway]
0

Ush vad jobbigt. =/
Vila i frid lilla råttan.

LeTigre
0

Står inför samma val här hemma, måste ringa och boka tid nu snart.. suck. Det gör ju ont i en! Samtidigt måste man vara vuxen och inse när man håller kvar dem för sin egen skull snarare än för deras bästa :/

Grodan
0

Gråter lilla bäbisen, vila i frid

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bim
0

Jag vet exakt hur det känns! Och det är så grymt jobbigt!! Avlivade våran älskade hund för 2 ½ år sedan och det värker så inåt bomben när jag tänker på henne! :'( Fortfarande… Om du vill ha lite stöd så pma mej.. :) det kan vara  skönt..