Vilka andra sajter hänger du på?
Som rubriken - vilka andra sajter hänger du på? Vart är du lite aktiv och vart är du mer aktiv? 

Muisk, Hundar, Film, Blandrashundar är jag mest på efter Råttor, sen brukar jag hänga lite på Beroenden och Cykel =P
Ja, jag menar ifokus :)
Jag hänger nästan bara på RiF, medans jag väntar på två olanserade sajter :)
Hängde lite på djurfoto, hästfoto och foto förut, men jag orkar inte nu längre när min dator inte vill ladda upp några bilder ;)
Djurtransport, djurfoto och lite foto.
Nästan bara RiF. Brukar läsa på Vin, Igelkott och Relationer ibland..
/Karoline.

Ponnytrav. Ridsport, gotlandsruss och här…

Mus, lite gerbiler, lite hundar, lite reptiler.. x) Och liiiit bodyyart

bodyart* x)
Jag hänger på Djurfoto, övernaturligt och råttor =)

Bildredigering, foto, mode, råttor o skrivlust (:
Råttor =P Bara. I alla fall regelbundet. Men jag kan vara inne och kika på andra också ibland.

Mvh Stephanie 

råttor, mus och kan gå in ibland på foto och katt.
Älskar mina stora små vänner..
Råttor, mus, relationer, reptiler och övernaturligt.
_Men är bara riktigt aktiv här på råttor :D
_
Mvh Nathalie

Typ bara RiF. Hinner inte med något annat

hänger mest på blandrashundar.ifokus nu, är iaf mest aktiv på att skriva där, här mest läser och "observerar" jag.

RIF och Häxor, hundar, relationer, blandrashundar mm
Blandrashundar, Djurtransport, Gerbiler, Hundar, Igelkott, Iller, Medeltiden, Reptiler, Råttor, Tävlingshundar
… rätt många =)
Medarbetare på Kanin.ifokus :)
- Mvh Emma

Marsvin, hund, hälsa o kolhydrater
Hundar och råttor..

i stort sett bara RIF och singelföräldrar där jag också är medarbetare
Framförallt rif, en del hästfoto och lite nattsudd, ridsport och bodyart ;P

Beroenden,hittekatter och hälsa. Ibland marsvin också.
Bokstavsfolk, Djurtransport, Exotiska Djur (om den nu är släppt ens, det vet jag inte :P), Hamster och Mus.
Är mest aktiv här på råttor och på hamster, om man ser till hur mycket jag skriver. Ser man till hur ofta jag är in och läser så är jag mest aktiv på alla djurforumen, minst aktiv på djurtransport och bokstavsfolk.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Only RiF här.

Mest råttor, men även djurtransport, hundar, bokstavsfolk o svensk natur
Mia//
mest råttor men är även medlem på bodyart, djurtransport, hundar, ridsport och övernaturligt.
// Vanessa
Jeg har det ganske svært med svensk, så jeg er kun her :-)
mus-ifokus, jag är Sajtvärd för den sajten
Råttor (mest), glamour och hamster, brukar också läsa på övernaturligt och mode ibland :)
Råttor bara, inte för att jag skriver så mycket här heller men jag brukar läsa endel.

råttor mest o lite mus
Qui dormit, non peccat
#24 nej exotiskadjur släpps på torsdag eller fredag denna vecka. Där är iaf jag Sajtvärd och då givetvis medlem.
Annars är jag även med på blandrashund,bodyart,bokstavsfolk,djurtransport,hittekatter,hundar,igelkott,iller,kanin,katter,medeltiden,mus,ridsport,råttor,serier, golf.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

råttor, mus, gerbil, djurfoto och kanin ibland (hamster ytterst sällan) men aktivast är jag här :)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Mest råttor. Läser på bodyart, djurtransport, djurfoto, foto och ibland kanin.