Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 580 ggr
Theres
0

Söta utomhusbilder =)

Jag tog lite kort i veckan när vi var ute på gräsmattan som jag tänkte dela med mig av =) Klicka HÄR så ser ni dem =)

golf.ifokus.se

Ewepewe
0

Hej! vad söta bilder… vart har du hittat dina koppel? Hittade ett på djuraffären för 100 spänn, tänkte om du vet om de finns nå billigare? :)

Theres
0

Det som Lepad har köpte jag för lääänge sedan, vet inte vad det kostade då, och det har jag även kortat av. De som Wolwerine och Paztell har är likadana, köpte dem på Djurkompaniet för 58 kronor tror jag, förra året. De är till hamster tror jag, lite långa, har inte orkat korta av dem än, men det funkar som du ser, om man knyter upp änden på selen på själva kopplet =)

golf.ifokus.se

Grodan
0

thessan, du kan väl välja ut något härligt foto o delta i midsommarfototävlingen?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Theres
0

Jadå, det kan jag nog =)

golf.ifokus.se

Tusss
0

wow, har du minkar? Skrattande Jag har länge velat ha det, men inte riktigt vågat.. vet du vars man kan få tag i en vetttig uppfödare? har du lust att dela med dig lite av din erfarenhet? Oskyldig

Bullerbytjejen
0

minkar? kan man ha sånna?

Theres
0

Illrar såklart =)

golf.ifokus.se

Bullerbytjejen
0

ja jag tänkte väl :P fast folk har ju skunkar nu för tiden så man kan aldrig riktigt vara säker xD

Theres
0

En skunk skulle inte sitta fel :P De är söta… de kanske går att ha ihop med illrarna Fundersam Båda kan ju "skunka" :P

golf.ifokus.se