OT: religion ifokus?
Varför finns det inget sådant? tycker det är rätt konstigt.. det är ju ändå rätt intressant att läsa om tycker jag. Själv gillar jag Wicca väldigt mycket och skullle tycka det var kul om det skulle finnas någonting sådant.

hmm det finns ju massa sånt, jeus i fokus, häxor i fokus, övernaturligt i fokus, andlig utveckling, andlig behandling,
De gånger jag har varit inne på häxor iFokus så har man kunnat diskutera wicca där, fast du kanske varit in där redan?
Anledningen till att exempelvis inte wicca iFokus finns rä väl för att antingen så har ingen tänkt på det eller inte kontaktat ifokusteamet än, eller så kanske det finns för lite intresse för det, eller ingen som vill driva en sån sajt, eller… ja, det finns en del möjliga orsaker.
undra vad jag tänker med ibland..
haha jösses jag ska in och kolla där ;P shit va dum jag känner mig :D
tack föresten :D

jag är aktiv medlem på häxor, fråga mig om de är nått du undrar lollo86^^
Blesses and kisses
religon i fokus… vilka strider det skulle bli där!!! Våra "råttor som mat" trådar skulle verka som harmlösa små samtal… religon är ju något som verkligen kan uppröra folk faktiskt.. jag skulle nog inte våga titta in där inte. lite feg av mig när det gäller religoner..*ler*

#6 håller med dig, de ä bättre att dom stannar på varsitt håll när de gäller de. =P

Jag tänker mig att en sån sajt egentligen skulle locka fler religionsintresserade än troende

jo men många skulle missuppfatta och bli irriterade tror jag =/

Jag tror att den är för bred oxå för att kunna bli hanterbar på ett bra sätt
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

jao. den som håller i forumet skulle få mycket att göra för att inte folk ska bråka, jättemånga trådar skulle behöva låsas =P

Först tänkte jag att det är ju fånigt att folk ska behöva bråka om en sån sak som religion.. Sen kom jag på hur konstig jag tycker att t.ex. kristendomen är..
#6 hehe jo jag tänkte ockås på det.
Men det gäller ju att folk respekterar varandra.. då skulle det nog bli lite bättre
Men sånadär forumkrig vore ju roligt… Bara att poppa popcorn och sätta sig och glo på skärmen så har man nöje så det räcker och blir över liksom :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ja, så mycket bättre att kriga på ett forum än i verkligheten. Vem vet, det kanske till och med skulle behövas i denna knasiga värld.. Skicka lite datorer till oroliga länder och låt dem fajtas med varann över internet.
Älskar mina stora små vänner..

..Nä, sant. Kanske i så fall vore bäst om sajtvärden inte var religiös utan intresserad av religion.
Krig.ifokus :D

Haha, ja!
jag ska starta en religion i fokus :P fast jag samlar till den än så länge och startar upp den när jag har tid och ro igen :D
Att ha "religion" som ETT blir väldigt… stort, omfattande.. o_0
/Karoline.
#20 va tufft :D ser fram emot när den är klar
en religion :-P
ahaa där missade jag att du skrev EN haha! hmm okej blir säkert bra det å ;P
eller kanske inte en relgion för alla kanske, men reggae och kulturen, rastafari ska den handla om, musiken, åsikterna osv osv :D