vaffö såveru inte däjdrims?
?
ibland när jag ser råttbebbar (o musbebbar) sovandes i en hög, så blir jag ruskigt avis
att skapa en sån här tråd är bästa sättet att få någon i säng…
tror det finns massor me sånna här trådar på mus-ifokus
där ba ja skriver

lol

jag är vaken för jag letar efter en bra bild på det godiset jag äter just nu som jag tror du skulle döda för att få tag på:P
haha…
vill ha socker
jo rid maj maijnd
förresten, vilken tid sker det mest våldtäkter?
och vilken dag i veckan?
ska googla på det

crazy candy frogs, käkar jag, det är grodor med lakrits och fruktsmak med lakritspulver inuti.
Ingen aning, på natten antar jag
ah, vet vilka de är… inte sugen på… sugen på LIDL godis å glass
joo, men det borde ju eg vara en speciell timme!!!

alltså Lidl lösgodis eller vadå?
nä, en speciell godis de bara har där… ska inte tänka påd et dock… ska äta lite frulle istället kanske…?
"efter midnatt och tidig morgon. Flera brott under onsdag och fredag, flest på helgen."
men tänkte att det kanske skedde vid en speciell tid i månaden el dyl… ex när månen precis varit full o börjar blekna el dyl

aha, du tänkte om det kanske var när folk blev varulvar som sånt hände. Tyvärr tror jag inte det går att skylla på det utan bara att det finns riktigt onda människor utan medkänsla för andra.
inte skylla på, bara såg en koppling idag…
förresten när du går in på typ www.candyking.com o glor, kan du inte känna lukten då?

Nu ska Daydream sova, tycker Grodis ska sova med.
Godnatt!

"17 nja, jag gillar ju inte godis så mkt, så den sidan gör mig inte ens sugen och ingen lukt. Luktar godis verkligen?
gomorron
daäjdrims skriver i nattmössan… hehe… ja godis luktar mycket!!! gott
åh, de söker säljare… haha… för varje låda du säljer får du en själv i provision… skulle vara mitt försäljningsmotto
#22 jag börjar jobba hos dig på studs i så fall…

inatt sover jag inte, för min hjärna vill inte stänga ner sig.