Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 722 ggr
sussa08
0

OT Så var man utan pojkvän...

Och inga råttor som tröstar en :'(

Dom han man lämnat till "barnvakten" pga att man ska utomlands :(

*gråta*

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Kirameki
0

*tröstar* Usch då. har det hänt något speciellt?

RatLover
0

Nej vad tråkigt :( *tonvis med tröstkramar* men du får ju iaf åka utomland, vars ska du fara? :)

sussa08
0

De va nå snack om att han inte hade tid, och jag var upprörd för han inte vill träffa mig eller prata med mig o sen vart de nå snack om att det ändå inte skulle funka för han ska göra utlandstjänst med lumpen…

Vilket hade funkat om han bara hade visat att han ville va tillsammane med mig vilket han säger att han vill! Så jag rtor att han hittat nån annan men inte vågar säga det…

#2 jag ska till Rhodos

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Terato
0

#3 Å vad jobbigt för dig! Kramarom o kramarom!

Men vet du, det behöver inte alls vara någon annan. Killar kan helt enkelt bara vara sådär. Det verkar osm att de bara vill vara.. Fria. Det kan låta hemskt och det är jobbigt att acceptera men jag har förstått att alla mina förhållanden har kraschat på grund av det trots att jag absolut inte är någon krävande flickvän utan det bara är så..

Pratade faktiskt med en av mina förra ex som jag avr tillsammans med för många år sedan. Jag frågade honom nu  hur det kom sig att han slutade vara kär i mig. "Jag slutade aldrig vara kär i dig", sa han.. Så du ser..

Tjejer verkar många gånger helt enkelt vara mognare än killar. Gosh, jag har en 25-åring här hemma som är barnsligare än mig som är tre år yngre än honom!

Det är ju alltid jobbigt att höra mitt i det värsta men det går över. Vad du än gör så fastna inte i tankebanor om honom och tänk att du inte är något utan honom. För det är du! Och rent vetenskapligt så finns det så många där ute som passar just DIG! Försök att vara kreativ med dig själv och gör massvis med saker. Tillåt dig även att sörja ibland. För det är ett sorgearbete när man gör slut.

Kramar igen

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

sussa08
0

Har också varit med om samma sak flera gånger… Killarna har ångrat sig men då har jag vägrat ta tillbaka dom för de har sårat mig så mycket… Jag är inte hellr en krävande flickvän, det har ingen tyckt… allt jag begär är att man håller kontakten typ, o träffas när man har tid o så… Sen har jag ett krav om att man ska kunna ha sitt egna liv med vänner o så också, men man ska även kunna ha det ihop :P

Det känns lite bättre nu i alla fall… Det har sjunkit in o man får helt enkelt se vad som händer!

KAGE
0

Sluta säga att killar är si och tjejer så. Båda oavsett kön kan vara precis lika omogna, jävliga och idiotiska. Blir så less på generalisering :( var bara tvungen att säga det.

Anyhow sussa_08, så lät det där jobbigt osv.. men du verkar vara stark och bra och allt! ^^
Läste det om hans hans "anledningar".. sukks. Hatar när dom kommer upp med olika "ursäkter" som är totalt .. gah.. värdelösa.

/Karoline.

cykelpump
0

Hoppas allt årnar sig <3 Blev nyss dumpad själv ju :/ lr nyss o nyss 3månader. Men tiden läker alla sår, fast man inte tror d. Va stark (: Och ha det massa bra i Rhodos! Kramar till dig!

Kirameki
0

Ja, generaliseringar är jag inte mycket för. Människor kan vara barnsliga. AV det jag vet om mina och mina vänners förhållande så har faktiskt fler tjejer varit bökiga och haft sjuka anledningar.

Stå på dig sussa. Kan tänka mg att allt känns väldigt jobbigt, men ha det tokroligt på rhodos i alla fall.

Grodan
0

tips: skaffa en dobermann istället, det är en riktig MAN… hehe

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

sussa08
0

Haha ne men det känns faktiskt bättre nu, och jag måste erkänna att jag har en hel hög med fördommar, om allt och alla, folkgrupper och enskilda personer och allt!

Fast det är bara till jag lär känna folk… ;P

jag hatar också ursäkterna, speciellt när han fortsätter att säga att han älskar mig :/

Sen *min egen åsikt* tycker jag nog att tjejer är värre än killar på det känslomässiga planet :P Detta utav egna erfarenheter av kompisar mm :P

Tack för allt stöd, ni är underbara <3

Haha ja grodan jag får skaffa en när jag flyttar hemmifrån ;)

KAGE
0

#10: PAH! Mytoman :< *kasta smuts på honom*

INDEED! :/ typ alla tjejer är sjuka i huvudet, haha ;d jag med. :D …

Måste bara kommentera Grodans nya bild: HAHA dolt budskap XDD

/Karoline.

Grodan
0

OFF TOPIC #11 men jag bara kände migs om ett yngel idag ju

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
0

#6 Jag vet vad du menar. SJÄLVKLART kan vi vara precis lika omogna, båda parter.

MEN det finns stora sociala skillnader mellan killar och tjejer rent generellt. Fast sedan att det skulle handla om biologiska skillnader finns det inte mycket som pekar på utan snarare sociala.

För att inte sno sussa_08:s tråd så kan vi ju fortsätta diskutera det här:

Jämställdhet och genus! OT[

](Read.aspx?ThreadId=dda277ff-715c-4960-8d72-57a8f06dff04 "Genus! Skapat: 2008-05-19 06:39:17")

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

sussa08
0

Måste bara säga att jag mår jättebra nu :) Så ingen oroar sig eller så :D

PUSS PÅ ER!!!